اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات استان مازندران:

دشمن بعد از راهپیمایی 22 بهمن بایکوت سیاسی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات استان مازندران با اشاره به اینکه تکرار فتنه سال 88 از رویکردهای دشمنان است، گفت: دشمن بعد از راهپیمایی 22 بهمن بایکوت سیاسی شد.

دشمن بعد از راهپیمایی 22 بهمن بایکوت سیاسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، مصطفی حق‌پرست صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه اگر در مسیر الهی باشیم، هیچ مانعی نمی‌تواند ما را متوقف کند، گفت: در ابتدای انقلاب شرایط نابرابری را با دشمن داشتیم ولی امروز دشمن از ما هراس دارد و عزتمندی الهی نصیب ملت ما شده است و پایداری بیشتر موجبات الطاف الهی را فراهم می‌آورد.

معدل کارکرد حاکمیتی ما بالاست

مدیرکل اطلاعات استان مازندران افزود: هر روز وضعیتی را به‌دست می‌آوریم که نگرانی دشمن از اقتدار ما در همه عرصه‌ها را در پی دارد.

وی تحریم‌های دشمنان را موجب ترقی ایران اسلامی در همه عرصه‌ها توصیف کرد و یادآور شد: عداوت‌های دشمن به این دلیل است که ما فضایی را به وجود آوردیم که همه تلاش‌های دشمنان به سمت شکست می‌رود و افزایش عداوت دشمنان به دلیل موفقیت‌های ما در عرصه‌های دفاعی و علمی و هسته‌ای است.

حق پرست، ملت ایران را مقدمه ظهور صالحان ذکر کرد و یادآور شد: با وجود نارسایی‌ها و اشکالات در عملکردها، معدل کارکرد حاکمیتی ما بسیار بالا است.

مدیرکل اطلاعات استان مازندران به تحلیل از وضعیت کشور و دشمنی‌های دشمنان پرداخت و یادآور شد: دشمن به این نتیجه رسیده است که جمهوری اسلامی یک نظام تثبیت شده است و با اقدامات مستقیم از پای در نخواهد آمد و بی‌ثباتی در کشور از مهم‌ترین ملاک‌ها و رفتارهای دشمنان برای تغییر در رفتار نظام اسلامی و عقب‌نشینی از اصول آن است.

تکرار فتنه سال 88 از رویکردهای دشمنان است

عضو شورای تامین استان مازندران با اشاره به اینکه وضعیت مالی کشور نسبت به سال گذشته بهتر است، یادآور شد: فشار اقتصادی که به نارضایتی اجتماعی تبدیل شود و این نارضایتی به نارضایتی متراکم اجتماعی منتهی شود و در آستانه انتخابات به جنبش و جریان سیاسی بینجامد از رویکردهای جدید دشمنان است.

وی به تاکید مقام معظم رهبری برای آرامش در جامعه اشاره کرد و با بیان اینکه تکرار فتنه سال 88 از رویکردهای دشمنان است به لزوم خدمتگزاری بیشتر مسئولان به مردم اشاره و خاطر نشان کرد: نظام سلطه، سرویس‌های اطلاعاتی، گروهک‌های معاند و جریان فتنه، اضلاع مختلف جریان‌سازی دشمن برای ضربه به کشور است.

دشمن بعد از راهپیمایی 22 بهمن، بایکوت سیاسی شد

حق‌پرست با بیان این مطلب که تا زمان انتخابات سال آینده دارای شرایط خاصی هستیم، یادآور شد: باید تلاش کنیم عبور موفقی از شرایط خاص حاضر تا زمان انتخابات داشته باشیم.

مدیرکل اطلاعات استان مازندران با تاکید بر اینکه دشمن بعد از راهپیمایی 22 بهمن حرفی برای گفتن نداشت و بایکوت سیاسی شد، گفت: مردم با توکل به خدا و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در انتخابات سال 92 به عرصه می‌آیند و به جریان فتنه‌گری باج نخواهند داد.

نگاه ما باید به مقام معظم رهبری باشد

وی با بیان این که نگاه ما باید به نگاه مقام معظم رهبری باشد، افزود: شکستن جایگاه ولایت و رهبری از اساسی‌ترین اهداف دشمن است، چرا که قدرت آن را چشیده است.

حق‌پرست با اشاره به اینکه تقسیمات کشوری برای ارائه خدمات بیشتر است، خواستار عمل به توصیه‌های بزرگان شد.

انتهای پیام/86015/ب40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول