اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش:

علاقه مردم به ائمه‌ اطهار (ع) مانع رسیدن دشمنان به اهدافشان می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش گفت: تا زمانی که حب و علاقه مردم به ائمه اطهار(ع) وجود دارد، دشمنان هیچ‌گاه به اهدافشان نخواهند رسید.

علاقه مردم به ائمه‌ اطهار (ع) مانع رسیدن دشمنان به اهدافشان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمدرضا دهقانی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری آبپخش اظهار داشت: دین مبین اسلام برنامه‌ای جامع و کامل برای زندگی بشریت است و با عمل به دستورات اسلام می‌توانیم به سعادت دنیوی و اخروی برسیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران زمینه را برای حاکمیت اسلام در تمامی ابعاد جامعه ایجاد کرد و در سال‌های اخیر شاهد شکل‌گیری‌ موج‌های بیداری اسلامی در کشورهای جهان و منطقه بوده‌ایم.

دهقانی بیان داشت: ایجاد بیداری اسلامی در کشورهای منطقه یعنی تحقق گفته بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر صدور انقلاب و مقدمه‌ای بر شکل‌گیری حکومت جهانی اسلام است.

وی اضافه کرد: تمامی امت آزادی‌خواه و مردم مظلوم در کشورهای استکباری به ماهیت رهایی بخش اسلام و انقلاب اسلامی ایران پی برده‌اند و برای رسیدن به آزادی به الگوبرداری از آن می‌پردازند.

این مسئول به حضور گسترده مردم ایران در برنامه‌ها و مناسبات مذهبی اشاره کرد و اذعان داشت: حضور پرشور و گسترده مردم در برنامه‌ها و مناسبات مذهبی به معنای ولایت‌مداری و عشق مردم به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش عنوان کرد: در مناسبات مذهبی مردم به‌صورت خودجوش با برگزاری آیین‌های باشکوه و برگزاری ایستگاه‌های صلواتی صحنه‌های زیبایی خلق کرده‌اند که بدون شک به‌صورت مستندهایی در حافظه تاریخ ماندگار خواهد بود.

دهقانی ابراز داشت: مستکبرین جهانی و دنیای غرب تمام تلاش خود را برای مقابله با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به‌کار گرفته‌اند ولی تا زمانی که حب و علاقه مردم به ائمه اطهار (ع) وجود دارد، دشمنان هیچ‌گاه به اهدافشان نخواهند رسید.

وی افزود: تبیین اندیشه‌های انقلابی که دشمنان هر روز تلاش بیشتری برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار می‌گیرند، ضروری است و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از حیث جمعیت بالای جوانی که در اختیار دارند باید به این مهم توجه کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش گفت: ایجاد فاصله و شکاف بین نسل جوان با انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از برنامه‌هایی است که دشمنان در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی خود دنبال می‌کنند و تمامی مردم و مسئولان باید با این اهداف مقابله کنند.

دهقانی اظهار داشت: تبیین اندیشه‌های والا و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه امری ضروری است و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید در قالب برنامه‌های روزانه یا هفتگی به تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری بپردازند. در چند ماه اخیر فعالیت گروه‌های هنری و فرهنگی در منطقه بسیار خوب بوده و برنامه‌های متنوعی اجرا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از اجرای 18 ویژه‌برنامه فرهنگی هنری در آبپخش خبر داد و اضافه کرد: این برنامه‌ها در بهمن ماه امسال با کیفیت خوب و با استقبال باشکوه مردم برگزار شده است.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول