اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر خبر داد

پرداخت 58 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون 58 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به متقاضیان در استان بوشهر پرداخت شده است.

پرداخت 58 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین حیدری صبح امروز در نشست کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‎گذاری استان بوشهر با اشاره به دو هزار و 458 متقاضی دریافت تسهیلات خوداشتغالی در استان بوشهر اظهار داشت: این میزان تسهیلات اشتغالزایی به 630 نفر پرداخت شده که نیاز 22 درصد متقاضیان وام خوداشتغالی را برآورده کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین 231 میلیارد ریال اعتبار خوداشتغالی به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تخصیص داده شد که از این میزان 159 میلیارد ریال آن ابلاغ شد و تاکنون 44 میلیارد ریال آن به 479 نفر پرداخت شده است.

حیدری با بیان اینکه 150 میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تخصیص داده شد، افزود: از این میزان تسهیلات تخصیصی 88 میلیارد ریال ابلاغ شد که تاکنون بیش از 18 میلیارد ریال آن در اختیار 239 نفر متقاضی وام مشاغل خانگی قرار گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بر مشارکت بیشتر بانک‎ها در پرداخت تسهیلات ابلاغی تاکید کرد و گفت: هرچند تا پایان سال زمان زیادی باقی نمانده است ولی لازم است بانک‎ها در این مدت محدود نسبت به پرداخت اعتبارات ابلاغی اقدام کنند.

وی یادآور شد: امسال 32 میلیارد ریال وام مشاغل خانگی به 642 نفر در استان بوشهر پرداخت شده است.

حیدری با بیان اینکه امسال 451 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت وام مشاغل خانگی تخصیص یافته است، تصریح کرد: از این میزان اعتبار تخصیصی 243 میلیارد ریال به بانک‎ها برای پرداخت ابلاغ شد که تاکنون 12 درصد آن پرداخت شده است.

وی جمع کل پرونده‎های متقاضی وام مشاغل خانگی در استان را 5082 پرونده اعلام کرد و افزود: از این تعداد متقاضی دریافت وام مشاغل خانگی تاکنون 642 نفر موفق شده‎اند 32 میلیارد ریال دریافت کنند.

حیدری با بیان اینکه امسال 449 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت وام خوداشتغالی تخصیص یافته است، گفت: از این میزان اعتبار 263 میلیارد برای پرداخت به بانک‎های استان بوشهر ابلاغ شد که 22 درصد آن تاکنون پرداخت شده است.

انتهای پیام/66007/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول