اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال:

حضرت معصومه محدثه آل طاها بود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) محدثه آل طاها بود.

حضرت معصومه محدثه آل طاها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید محسن محسنی در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: حضرت معصومه (س) با داشتن علم بیان و دانش فراوان مشکلات و احکام شرعی مردم را پاسخ می‌داد و در این زمینه چندین بار مورد تجلیل پدر بزرگوار‌شان امام موسی کاظم (ع) قرار گرفته بود.

وی افزود: حضرت معصومه (س) احادیث ائمه اطهار (ع) را در بین مردم جاری می‌ساخت و با بیان آنها در ارتقای دین اسلام تلاش‌های ارزنده را از خود به جای گذاشته است.

این مسئول هدف اصلی حضرت معصومه (س) از سفر به ایران را دیدار و ملاقات برادرش حضرت امام رضا(ع) عنوان کرد و افزود: ایران اسلامی هم‌اکنون این گوهر ولایت و امامت را در خود جای داده است که وجود مرقد این بانوی بزرگ در ایران اسلامی هم‌اکنون جزو افتخارات ملت ما بوده و مردم غیور ایران به وجود اهل بیت و ائمه اطهار (ع) در خاک جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی خلخال تصریح کرد: با وجود مرقد مطهر این دو بزرگوار در کشورمان، ایران اسلامی پذیرای عاشقان ائمه اطهار است و در تمامی ایام سال مردم و هیئت‌های مذهبی از سراسر ایران و کشورهای اسلامی برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد مقدس و حضرت معصومه (س) به قم سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حاشیه این مراسم نادر جوادی مداح کشوری به مداحی پرداخته و سوگواران آن حضرت به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

انتهای پیام/62008/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول