اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام معصومیه برگزار شد

برگزاری محفل شب شعر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)

خبرگزاری فارس: محفل شب شعر «حضرت معصومه(س)، انقلاب و قم» در آستانه سالروز وفات کریمه اهل بیت(س) در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

برگزاری محفل شب شعر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در آستانه سالروز وفات حضرت معصومه(س) برنامه‌های مختلفی در این ایام با هدف بزرگداشت شخصیت این بانوی گرانقدر برگزار می‌شود و در همین راستا یکشنبه شب محفل شعری به زبان ترکی با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه(س) و جامعه ادبی نیر برپا شد.

در این مراسم شاعران آیینی ترک زبان در راستای معرفی شخصیت کریمه اهل بیت به شعرخوانی پرداختند و در پایان این مراسم نیز ویژه برنامه شعرخوانی و عزاداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدبشیر حسینی دبیر جامعه ادبی نیر نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت اهتمام شاعران آیینی به معرفی حضرت معصومه(س) تصریح کرد: حرم مطهر حضرت معصومه(س) محلی آسمانی است و شاعران در این مکان مقدس به آرامش دست پیدا می‌کنند و همانند کسی هستند که در ساحل آرامش قرار دارد.

وی گفت: زائران با حضور در این حرم آسمانی دل‌های خود را روانه حرم گم شده مادر سادات می‌کنند.

جامعه ادبی نیر (مجمع الشعرای آیینی ترک زبان) در ایام دهه کرامت، سالروز وفات حضرت معصومه(س) و دیگر مناسبت‌های مذهبی نسبت به برپایی همایش‌ها و محافل ادبی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/2258/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول