اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 4 ساعت انتظار

تماشاگران همدانی در حسرت پیروزی علیصدر به خانه رفتند

خبرگزاری فارس: هفته هشتم مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بزرگسالان باشگاه‌های کشور که بعد از 250 دقیقه مبارزه و جدال نزدیک با شکست علیصدر همدان به پایان رسید با حواشی جالبی همراه بود.

تماشاگران همدانی در حسرت پیروزی علیصدر به خانه رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، از هفته سوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بزرگسالان باشگاه‌های کشور تیم علیصدر همدان از تیم رده چهارمی جدول، پتروشیمی نوری عسلویه در سالن تنیس روی میز ورزشگاه شهدای قدس همدان پذیرایی کرد.

این مسابقه همچون مسابقات قبلی تیم علیصدر با استقبال علاقه‌مندان همدانی همراه بود و بیش از 100 تماشاگر مشوق بازیکنان این تیم بودند و از نزدیک این مسابقات دیدنی را تماشا کردند و طولانی شدن این مسابقه باعث نشد که از تعداد علاقه‌مندان کم شود.

شروع این مسابقه با برد بوجاریان و نوروزی در دیدار دوبل (دونفره) همراه بود و بعد از آن درخشش علیرضا ملارجبی باعث شد تا همدانی‌ها شروع طوفانی داشته باشند و دو بر صفر از میهمان خود پیش بیافتند.

محسن خطیون بازیکن تیم پتروشیمی که اصالتاً همدانی است با تشویق خانواده خود که در سالن بودند از روحیه خوبی برخوردار بود و توانست در هر دو مسابقه خود برابر حریفان همدانی پیروز شود.

کادر فنی و بازیکنان تیم پتروشیمی نوری عسلویه که از حضور این تعداد تماشاگر همدانی متعجب شده بودند، معتقد هستند در هیچ شهری از ایران این تعداد تماشاگر و علاقه‌مند برای یک مسابقه لیگی وجود ندارد.

تشویق نوجوانان و جوانان علاقه‌مندی به تنیس روی میز همدانی باعث شده بود تا حساسیت و نزدیکی این جدال نفس‌گیر دو چندان شود و از نظر روحی بازیکنان علیصدر از وضعیت خوبی برخوردار بودند.

برابر شدن در امتیاز 9 در گیم پنجم مسابقه علیرضا ملارجبی برابر عارف احمدی‌فر یکی از جذاب‌ترین نتایج و اتفاقات این نبرد 4 ساعته بود.

حرص و جوش علیرضا ملارجبی در بازی برابر احمدی‌فر که برای امتیازات از دست رفته خود داشت در نوع خوب جذابیت خاصی داشت و حرکات عجیبی از خود نشان می‌داد.

با کسب چهارمین پیروزی تیمی توسط بوجاریان بیشتر تماشاگران حاضر، تیم علیصدر را برنده این بازی قلمداد می‌کردند اما این اتفاق نیافتد و تیم همدانی با نتیجه پنج به چهار این مارتن 250 دقیقه‌ای را واگذار کرد.

کادر فنی تیم علیصدر همدان معتقد بودند تجربه کم بازیکنان جوان این تیم باعث شد تا بازی برده را با شکست عوض کنند و این یکی از بهترین‌ها بازی‌های تیم‌شان در رقابت‌های امسال لیگ برتر به شمار می‌آمد.

جنب و جوش حمید نظری سخنگوی هیئت تنیس روی میز استان همدان در این مسابقه بسیار جالب بود و به شدت پیگیری نتایج مسابقات بود و البته با خبرنگار ورزشی فارس همدان همکاری خوبی و نزدیکی داشت.

حضور حمیدرضا صباغیان نخستین داور بلوبج تنیس روی میز کشور که از طرف فدراسیون تنیس به این مسابقه اعزام شده بود حکایت از حساسیت این مسابقه داشت.

در پایان هشتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز مردان ایران، تیم علیصدر همدان با کسب یک پیروزی و هفت شکست با 9 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/89020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول