اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

دست‌نشان مربی متفاوتی است / برای شکست سایپا شمال لحظه‌شماری می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که تیم‌های نادر دست‌نشان همیشه خوب بازی کرده‌اند، گفت: بازیکنان ما برای شکست سایپا شمال لحظه‌شماری می‌کنند و به جز پیروزی به هیچ چیز فکر نمی‌کنیم.

دست‌نشان مربی متفاوتی است / برای شکست سایپا شمال لحظه‌شماری می‌کنیم

 احد الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای دیدار با سایپا شمال در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: روز دوشنبه هفته آینده در ساری میهمان سایپا شمال و شاگردان نادر دست‌نشان هستیم.

سرپرست تیم شهرداری یاسوج صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال کشور افزود: تمرینات منظمی را در طول این هفته برگزار کرده‌ایم و در تهران نیز یک تمرین برگزار خواهیم کرد تا در نهایت روز یک‌شنبه آخرین تمرین خود را در ساری برای دیدار با سایپا شمال برگزار کنیم.

الیاسی در ادامه به محروم‌ها و مصدوم‌های این تیم اشاره کرد و گفت: صمد اکبری و علی ابوالفضلی محرومین بازی در مقابل سایپا شمال هستند.

سرپرست تیم صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال کشور به پرداخت دو پاداش این تیم اشاره کرد و گفت: سعی ما بر این است که 5 درصد از دستمزدهای بازیکنان قبل از بازی پرداخت شود.

وی در ادامه با بیان این‌که باز هم به هواداران خود قول لیگ برتری شدن را می‌دهیم، افزود: سرنوشت تیم دست بازیکنان است و آن‌ها اکنون به درصد بالایی از آمادگی رسیده‌اند تا بتوانند تیم را به لیگ برتر برسانند.

الیاسی همکاری مجموعه فوتبال استان را برای موفقیت تیم بسیار خوب و در حد بالایی دانست و گفت: همه برای موفقیت تیم همصدا شده‌اند و اکنون تیم شهرداری یاسوج هیچ حاشیه‌ای برای نیل به مقصود اصلی که همان ورود به لیگ برتر بوده را ندارد.

وی تیم سایپا شمال و نادر دست‌نشان را از تیم‌های خوب و مربیان کاردان لیگ دسته اول فوتبال کشور دانست و گفت: اما تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای رسیدن به خواسته اصلی خود هیچ‌گاه به نام‌ها و عناوین و گذشته تیم‌ها فکر نمی‌کند.

انتهای پیام/2571/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول