اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد:

جوسازی تیم شهرداری تبریز در یاسوج برازنده نبود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج هرگز گرفتار جوسازی، فضاسازی و غوغاسالاری برخی حریفان خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور نخواهد شد.

جوسازی تیم شهرداری تبریز در یاسوج برازنده نبود

 پرویز موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه همواره مقابله با بی‌نظمی و هرج و مرج را از خودمان شروع می‌کنیم، افزود: معتقدم که ارکان فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله هوادار و بازیکن و مربی با پاکی و صداقت این رشته محبوب را پیگیری می‌کنند و مشکلاتی که در اغلب استان‌های دیگر وجود دارد خوشبختانه در استان ما یا کمتر است و یا اینکه به کل وجود ندارد.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه به برخی تنش‌ها که قبل از بازی دو تیم شهرداری یاسوج و شهرداری تبریز پیش آمد اشاره کرد و گفت: آنچه که من از منابع مطلع شنیدم و پیگیری کردم نوعی جوسازی حریف شهرداری یاسوج برای گرفتن امتیاز از این تیم بود.

وی با اشاره به اینکه برای دوست خودم فراز کمالوند احترام زیادی قائل هستم، تصریح کرد: فراز مربی جوان و خوبی است که از نظر من با توانمندی که دارد نباید وارد حاشیه شود.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد برخی حاشیه‌های قبل از بازی دو تیم شهرداری تبریز و یاسوج را برای تحت تأثیر قرار دادن تیم میزبان دانست و گفت: متأسفانه حریفان شهرداری یاسوج نمی‌دانند این تیم چه سرمایه‌گذاری عظیمی کرده است.

موسوی، سرمایه‌گذاری باشگاه شهرداری یاسوج را برای موفقیت نه در موضوعات مالی و پرداخت‌های آن‌چنانی دانست و گفت: سرمایه‌گذاری بر روی تیم شهرداری در ابعاد فرهنگی بوده و به اندازه چندین و چند تیم به این مجموعه غیرت و تعصب تزریق شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با توصیه به برخی مربیان تیم‌های لیگ دسته اول که حریف شهرداری یاسوج هستند، تصریح کرد: رقیبان ما مطمئن باشند که شهرداری یاسوج هرگز به حاشیه‌ها نخواهد باخت و تسلیم موضوعات ساختگی خارج از گود نمی‌شود.

وی تیم فوتبال شهرداری یاسوج را بخت نخست صعود به لیگ برتر فوتبال کشور از گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان دانست و گفت: در صورت صعود با داشتن ورزشگاهی بزرگ و مدرن که سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و پشت گرمی هواداری که دقیقه‌ای از تشویق تیم محبوب خود غافل نمی‌شود، زنگ خطر را از هم‌اکنون برای تیم‌های لیگ برتری به صدا در خواهیم آورد.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول