اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

دولت نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات روستاها دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: دولت نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات روستاها و مناطق محروم دارد.

دولت نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات روستاها دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی پیش‌ازظهر امروز در جمع دهیاران با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از سوی دهیاران برای توسعه روستاها گفت: امیدوار هستیم که شاهد توسعه روزافزون روستاها باشیم.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت به مناطق محروم و روستاها اظهار داشت: نگاه دولت به مناطق محروم و روستاها نگاه ویژه‌ای بوده و رفع مشکلات آنان از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: در این راستا دهیاران باید تمام کارهای خود را برنامه‌ریزی کرده و به صورت اصولی اجرا کنند و در این میان در پیشبرد امور خود از تجربه افراد موثر برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان بهره بگیرند‌.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت نهم و دهم در توسعه پایدار روستاها ابراز داشت: فعالیت‌ها و عملکرد دولت در توسعه روستاها چشمگیر بوده و رضایت روستاییان از عملکرد دولتمردان گواهی بر این سخن است.

رفیعی با تأکید بر لزوم همدلی و همکاری دهیاران برای توسعه هر چه بیشتر روستاهای بخش مرکزی شهرستان ابهر ابراز داشت: دهیاران باید به عنوان مدیران همه‌جانبه‌نگر در رفع مشکلات روستاها اعمال نظر داشته و به عنوان شهردار روستا بر امر ساخت‌و‌ساز نیز نظارت کافی داشته باشند.

وی به تهدیدهای نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و عنوان داشت: دهیاران باید اهالی روستا را از تهدیدات و توطئه‌های شوم دشمنان و از اخبار روز کشور و جهان آگاه کنند چراکه دشمن در راه براندازی نظام از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد و مردم باید از نحوه ایستادگی در برابر این توطئه‌ها آگاهی کافی داشته باشند.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به وظایف دهیاران خاطرنشان کرد: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها محسوب می‌شوند که باید فضای مناسبی را برای مردم ایجاد کنند تا مردم بتوانند مشکلات و خواسته‌های خود را به ایشان ارجاع دهند.

وی با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: بحث انتخابات از اول دی ماه سال‌جاری در فرمانداری شهرستان ابهر کلید خورده است و ما خود را برای برگزاری انتخابات آماده کرده‌ایم.

رفیعی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان ابهر گفت: این شهرستان با داشتن واحدهای صنعتی و کشاورزی در تلاش است که طرح‌های خود را در این زمینه گسترش دهد.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: ما هزینه‌های سنگینی برای نظام پرداخت کرده‌ایم و ثمره‌های مفید آن را امروز در تمام عرصه‌ها شاهد هستیم.

فرماندار شهرستان ابهر اضافه کرد: همه این نتایج به سبب رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه بوده است.

وی با تاکید بر لزوم ولایت‌مداری همه آحاد جامعه گفت: همه باید گوش به فرامین مقام معظم رهبری داشته و رهنمودهای ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/73001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول