اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل اوقاف زنجان خبر داد

اجرای 61 پروژه روستایی در مناطق مختلف استان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: 61 پروژه عمران روستایی در مناطق مختلف استان زنجان اجرا می‌شود.

اجرای 61 پروژه روستایی در مناطق مختلف استان

علی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اعتبار مورد نظر برای اجرای پروژه‌های عمران روستایی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، 39 هزار و 280 میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع اعتبارات بقاع متبرکه و مساجد حدود 41 درصد در روستاها هزینه شده است، ادامه داد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های اجرایی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در روستاها 45 درصد اعلام شده است.

*اجرای 6 پروژه عمران روستایی در روستاهای زنجان

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه اجرای شش پروژه عمرانی جدید نیز در روستاهای استان زنجان برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها یک‌هزار و 900 میلیون ریال محاسبه شده است.

وی با اشاره به اینکه 87 درصد از بقاع متبرکه استان زنجان در روستاها واقع شده‌ است، تصریح کرد: در حال حاضر 55 درصد از مساجد مناطق محروم استان بازسازی شده و برخی نیز در دست احداث است.

عباسی به اجرای طرح امکان‌سنجی گردشگری مذهبی در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌های فرهنگی مختلفی نیز توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در سال‌جاری اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در امامزاده‌ها برگزار شده است، گفت: 87 درصد از برنامه‌ها نیز در روستاها برگزار شده است.

انتهای پیام/73006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول