اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد

تسریع در راه‌اندازی منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: با تاسیس و راه‌اندازی منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان شرقی، مشکل اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان از قبیل تهیه زمین و احداث کارگاه برای تولید محصولات حل خواهد شد.

تسریع در راه‌اندازی منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی شیاری صبح امروز در جلسه بررسی مسایل و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان استان، با انتقاد از عملکرد ضعیف هیئت اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: تاسیس مناطق ویژه علم و فناوری، در راستای مصوبات هیئت دولت در خصوص ایجاد کریدورهای علم و فناوری است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی افزود: این مناطق امتیازات ویژه‌ای از نظر تخفیف‌های مالیاتی، واگذاری زمین به صورت اقساط بلند مدت و سایر امکانات مورد نیاز دارد که می‌توانند صدها شرکت دانش‌بنیان را تحت پوشش قرار دهند.

شیاری خاطرنشان کرد: پیشنهاد اولیه تاسیس منطقه ویژه علم و فناوری در سال 1382 از طرف آذربایجان شرقی بوده، اما متاسفانه استان اصفهان به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شده است.

وی با تاکید بر همکاری تنگاتنگ دفتر آموزش و پژوهش استانداری با دبیرخانه هیئت اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری و سایر دستگاه‌های ذیربط و رایزنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد مراحل قانونی تصویب و تاسیس این منطقه در اسرع وقت به اتمام برسد. 

انتهای پیام/60002/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول