اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی شوشتر خبر داد

مشارکت 5 هزار نفری شوشتری‌ها برای نظارت بر بازار شب عید

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شوشتر از مشارکت پنج هزار نفری برای نظارت بر بازار شوشتر در ایام نوروز خبر داد.

مشارکت 5 هزار نفری شوشتری‌ها برای نظارت بر بازار شب عید

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، علی سوزنگر ظهر امروز در جلسه ستاد نوروزی شهرستان شوشتر اظهار داشت: بیش از پنج هزار نفر در مجمع امور صنفی شوشتر عضویت دارند و برای سامان‌دهی به امور بازار در ایام نوروز در حال برنامه‌ریزی هستیم.

وی ادامه داد: نظارت‌ها بر بازار به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه تخلف در ایام نوروز تشدید می‌شود و به این دلیل از همه توان نظارتی برای کنترل شرایط استفاده خواهیم کرد.

رئیس مجمع امور صنفی شوشتر خاطرنشان کرد: ناظران موجود در سطح شهرستان شوشتر برای افزایش بازدید‌ها در ایام منتهی به نوروز افزایش می‌یابند و این طرح تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

سوزنگر با اشاره به شرایط موجود در بازار شوشتر تصریح کرد: از همه توان نظارتی برای افزایش بازرسی‌ها استفاده می‌کنیم و تاکنون مشکل خاصی در این خصوص وجود نداشته است.

وی افزود: مجمع امور صنفی توانمندی زیادی برای نظارت بر بازار شوشتر دارد و از همه توان خود برای کنترل قیمت‌ها استفاده می‌کند؛ از مردم نیز کمک می‌خواهیم.

*مجمع امور صنفی در جلسه دعوت نشده است

رئیس مجمع امور صنفی شوشتر عنوان کرد: مجمع امور صنفی شوشتر در جلسه ستاد نوروزی دعوت نشده است و تنها به دلیل خواست رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در این جلسه شرکت کرده‌ایم.

سوزنگر با اشاره به اینکه مردم در کنترل قیمت‌ها نقش مهمی دارند، بیان داشت: مردم هرگونه تخلف را با شماره 124 در میان گذاشته و از این طریق برای رفع مشکل اقدام کنند.

انتهای پیام/72006/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول