اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت امام حسن عسگری(ع)

برگزیدگان مسابقه «پیام گوهربار» در رامیان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان گلستان گفت: پنج برگزیده مسابقه جدول «پیام گوهربار» امشب به مناسبت ولادت امام حسن عسگری(ع) در مجتمع فرهنگی و هنری این اداره تجلیل شدند.

برگزیدگان مسابقه «پیام گوهربار» در رامیان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدعلی بسطامی عصر امروز در حاشیه نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: این مسابقه با محوریت انقلاب اسلامی و یکی از سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب برگزار شد.

وی ادامه داد: فراخوان شرکت در مسابقه در دهه فجر ارائه و مهلت ارسال پاسخ‎ها 22 بهمن‌ماه 1391 و زمان تجلیل از برگزیدگان نیز سی‎ام بهمن‌ماه بود.

سخنان امام خمینی (ره) رمز جدول بود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان اهداف این مسابقه را یادآوری دوران مبارزات ملت ایران علیه رژیم طاغوت و آشنایی نسل جوان با سخنان ارزشمند امام راحل عنوان کرد.

بسطامی خاطرنشان کرد: در این مسابقه، جدولی طراحی شد که شرکت‎کنندگان با پاسخ به سئوالات به رمز جدول پی می‎بردند.

به گفته وی، رمز جدول یکی از سخنان گوهر بار امام خمینی (ع) بود.

700 نفر در مسابقه شرکت و 50 نفر برگزیده شدند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان تصریح کرد: 700 نفر در مسابقه جدول پیام گوهربار این شهرستان شرکت و 50 نفر به تمامی سئوالات پاسخ دادند که از این تعداد پنج نفر به عنوان افراد برتر انتخاب شدند.  

بسطامی اضافه کرد: یکی از القاب امام خمینی (ره)، ماه پیروزی انقلاب اسلامی، نماد و نشان ملی هر کشور و خواننده سرود ایران ایران ترکیب سئوالات مسابقه جدول پیام گوهربار را تشکیل می‎دادند.

وی، نام سابق میدان آزادی تهران، یکی از نام‌های پیامبر رحمت (ص)، چهره پلید تاریخ، شیطان بزرگ و فرودگاه هواپیمای حامل امام راحل را برخی دیگر از سئوالات مسابقه فوق ذکر کرد.

هر سئوال چهار کد مخصوص به خود داشت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان افزود: حجاب برتر، از القاب حضرت زهرا (س) به معنای پاک، سوره 23 قرآن و خط معروف و منسوب به حضرت علی (ع) سئوالات دیگر مسابقه جدول پیام گوهربار این شهرستان بودند.

بسطامی در پایان بیان داشت: هر یک از این سئوالات چهار کد مخصوص به خود داشتند که پاسخ‎دهندگان باید پاسخ را در شماره همان کدها در جدول ذکر می‎کردند.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول