اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان:

فدراسیون فوتبال نظارتش را بیشتر کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: باید در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال نظارت بیشتری از سوی فدارسیون اعمال شود تا حقی از تیمی سلب نشود.

فدراسیون فوتبال نظارتش را بیشتر کند

علی زینلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان به قضاوت بحث برانگیز داور دیدار مس کرمان برابر شهرداری تبریز اشاره کرد و اظهار داشت: داور مسابقه گل سالم بازیکن مس رفسنجان را در دقیقه چهارم این دیدار مردود اعلام کرد و این اشتباه فاحش داور و کمک داور مسابقه لطمه سنگینی به تیم ما زد.

وی افزود: در مسابقات این فصل لیگ آزادگان، قضاوت ضعیف داوران تاکنون امتیازات مهمی را از تیم مس رفسنجان گرفته است و همیشه سعی کرده‌ام در برابر این اشتباهات موضع‌گیری نکنم، اما با توجه به اتفاقات دیدار مقابل شهرداری تبریز دیگر سکوت را به صلاح تیم و باشگاه مس رفسنجان نمی‌دانم.

زینلی تصریح کرد: داور این دیدار، مسابقه شهرداری تبریز و برق شیراز را قضاوت کرده بود و در آن دیدار نیز وی بازی را در دقیقه 90 مسابقه نیمه‌تمام اعلام و پس از آن نتیجه بازی را به سود شهرداری اعلام کردند، این مسائل شائبه‌هایی را در اذهان ایجاد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از فدراسیون فوتبال تقاضا می‌کنم با توجه به سقوط چهار تیم از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور به لیگ دسته دوم در هفته‌های پایانی مسابقات از داوران باتجربه و مجرب در قضاوت مسابقات استفاده کنند.

زینلی عنوان کرد: در موقعیت حساس هفته‌های پایانی، قضاوت ضعیف برخی داوران لطمات جبران‌ناپذیری را به تیم‌ها وارد می‌کند، از فدارسیون تقاضا دارم، نظارت خود را در هفته‌های پایانی بر روی مسابقات لیگ دسته اول افزایش دهد، زیرا با نظارت بیشتر قطعا وضعیت تغییر می‌کند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ آزادگان افزود: از اتفاقات دیدار برابر شهرداری دل‌چرکین شدم، حق ما اینگونه باختن نبود، مس در خانه شهرداری بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت، اما این تیم داوری بود که با قضاوت ضعیف خود تمام داشته‌های ما را بر باد داد.

وی با اشاره به اینکه محمودزاده ناظر برگزاری مسابقه نیز به قضاوت ضعیف داور این دیدار و اشتباه فاحش در نپذیرفتن گل 100 درصد سالم مس رفسنجان بیان کرد و گفت: فیلم مسابقه را برای مسئولان فدارسیون فوتبال فرستاده‌ایم و به مسئولان فدراسیون نیز نامه اعتراض‌آمیزی ارسال کرده‌ایم.

زینلی خاطرنشان کرد: قصد آن را ندارم که بگویم، اشتباه داوری تعمدی بوده است، اما باید در هفته‌های پایانی نظارت بیشتری از سوی فدارسیون اعمال تا حقی از تیمی سلب نشود و باید اقدامات بازدارنده بیشتری از سوی کمیته داوران فدراسیون انجام گیرد.

وی تصریح کرد: افتخار می‌کنم که بازیکنان مس رفسنجان با سلامت و تلاش تا این مقطع از فصل مسابقات خود را پشت سر گذاشته‌اند و برابر حریفان خود از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند، اما دیگر نمی‌توانستم در برابر این اشتباهات سکوتم را ادامه دهم.

انتهای پیام/80011/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول