اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

تحریم‌ها خللی در روند توسعه شهرها ایجاد نمی‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: با توجه به خودباوری و اتکای کشورمان به توان داخلی و استفاده از نیروهای تلاشگر، تحریم‌ها نتوانسته است در روند توسعه شهرها خللی ایجاد کند.

تحریم‌ها خللی در روند توسعه شهرها ایجاد نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل حوزه شهردار این شهر، علیرضا پاک فطرت، در مراسم تجلیل از دست‌اندکاران ساخت تقاطع غیرهمسطح رضوان اظهار داشت: امروز در شیراز و سایر کلان‌شهرهای کشورمان در حالی شاهد اجرای پروژه‌های متعدد و بزرگی هستیم که دشمن از هر سو به کشور فشار وارد می‌آورد و تحریم‌های به قول خودشان فلج کننده‌ای را وضع کرده است.

وی ادامه داد: اما شاهد هستیم که بر خلاف آنچه آنها به دنبال آن هستند، در کشور روند توسعه، پیشرفت و آبادانی به سرعت ادامه دارد و نکته مهم اینکه تمام این کارها توسط نیروهای بومی و متخصصان داخلی انجام می‌شود.

شهردار شیراز با اشاره به افتتاح تقاطع غیرهمسطح رضوان در دهه مبارک فجر امسال گفت: با افتتاح این پروژه شاهد هستیم که تحولات اساسی در ورودی دارالرحمه شیراز ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: این پروژه از آنجا که در کنار گلزار شهدای دارالرحمه واقع شده است برای مجموعه شهرداری ویژگی خاصی داشت و تلاش شد تا به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

پاک فطرت افزود: در کنار این پروژه یک بوستان 12 هزار متر مربعی نیز احداث شده که در آن چند نماد از جمله نماد کنگره سرداران و 14هزار و 600 شهید استان فارس قرار داده شده است.

وی در ادامه گفت: شهرداری شیراز رقم قابل توجهی را برای تملک زمین این پروژه و بوستان آن پرداخت کرد اما با توجه به اهمیت مقام شهدا و ضرورت ساماندهی این نقطه از شهر برای رفاه و آسایش شهروندان، این کار انجام شد.

شهردار شیراز اضافه کرد: در این پروژه که توسط پیمانکار بومی اجرا شده بیش از 5 هزار تن آهن و 11 هزار متر مکعب بتن به کار رفته است.

انتهای پیام/ 2448‌/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول