اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

تغییر هفته به هفته تعرفه‌های پزشکی صحت ندارد

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به حضور تعداد قابل توجهی از پزشکان متخصص در مراکز دولتی اشاره کرد و گفت: آنها با حضور در این مراکز با قیمت‌های دولتی به مراجعان ارائه خدمت می‌کنند.

تغییر هفته به هفته تعرفه‌های پزشکی صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید جلیلی بعد از ظهر امروز در جلسه امنیت غذایی استان زنجان با اشاره به نظارت‌های انجام شده از مطب‌ها و مراکز درمانی خصوصی و دولتی اظهار داشت: نمایندگان دانشگاه 116 مورد بازدید از این مراکز داشته‌اند.

*تغییر هفته به هفته تعرفه‌ها صحت ندارد

وی با اشاره به اظهارات مطرح شده در یکی از رسانه‌ها در مورد تغییر هفته به هفته تعرفه‌های پزشکان افزود: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه تعرفه‌های پزشکان توسط دولت ابلاغ می‌شود، اضافه کرد: این اعلام قیمت سالی یک بار انجام می‌شود.

وی قیمت ویزیت پزشکان فوق تخصص‌ را 19 هزار و 500 تومان، متخصصان را 15 هزار تومان و پزشکان عمومی را نزدیک 10 هزار تومان اعلام کرد و گفت: یادمان باشد در مطب‌ها و مراکز درمانی خصوصی تجهیزات خاصی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد که قیمت آن هم باید پرداخت شود.

جلیلی به حضور تعداد قابل توجهی از پزشکان متخصص در مراکز دولتی اشاره و تصریح کرد: آنها با حضور در این مراکز با قیمت‌های دولتی به مراجعان ارائه خدمت می‌کنند.

*حضور پزشکان متخصص در مراکز دولتی

وی تراکم حضور متخصصان را در دو کلینیک نور و شهید بهشتی اعلام و اضافه کرد: این پزشکان طبق قانون می‌توانند در مطب‌های خصوصی هم کار کنند ولی آنها در مراکز دولتی به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

*نظارت و بازرسی از مراکز درمانی ادامه می‌یابد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بار دیگر بر نظارت و بازرسی از مراکز درمانی تاکید کرد و گفت: این نظارت در دو بخش خصوصی و دولتی اعمال می‌شود.

انتهای پیام/73004/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول