اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

تحقق 115 درصدی بودجه منطقه 11 شهرداری اصفهان

خبرگزاری فارس: شهردار اصفهان گفت: بودجه شهرداری اصفهان مردمی بوده و امسال بودجه شهرداری منطقه 11 اصفهان حدود 115 درصد محقق شده است.

تحقق 115 درصدی بودجه منطقه 11 شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد ظهر امروز در مراسم طرح‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی منطقه 11 اظهار داشت: منطقه «رهنان» از قدمت یک ‌هزار ساله برخوردار است و به صورت کلی شهر اصفهان نیز قدمت پنج هزار ساله دارد.

وی با تأکید بر اینکه «رهنان» اصفهان از هویت تاریخی برخوردار است و ادیبان، شعرا و محدثان بسیاری در منطقه «رهنان» وجود داشته است، ادامه داد: بیش از ده‌ها نفر از این افراد در منطقه «رهنان» متولد شده‌اند و این منطقه از حدود 10 سال گذشته تاکنون به شهر اصفهان الحاق یافته است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه مسجد جامع منطقه رهنان از قدمت یک ‌هزار ساله برخوردار بوده که ثبت ملی شده است، خاطرنشان کرد: قلعه تاریخی کریم‌آباد، خانه سهرابی و بقعه شیخ ابو‌مسعود از آثار تاریخی منطقه رهنان اصفهان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه مردم این منطقه در دوران انقلاب اسلامی ایران و در دوران دفاع مقدس نیز نقش برجسته‌ای داشته‌اند، تصریح کرد: مردم این منطقه در هشت سال جنگ تحمیلی، 440 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه امروز بیش از 40 پروژه عمرانی، خدماتی و تفریحی در منطقه 11 شهرداری اصفهان راه‌اندازی می‌شود، تأکید کرد: بودجه شهرداری اصفهان مردمی بوده و امسال بودجه شهرداری منطقه 11 اصفهان حدود 115 درصد محقق شده است.

وی با تأکید بر اینکه سال آینده بودجه شهرداری منطقه 11 اصفهان افزایش خواهد یافت و اجرای 35 پروژه در سال آینده در این منطقه از برنامه‌های شهرداری است، افزود: سرانه عمرانی رهنان بیش از 200 هزار تومان است و منطقه 11 از نظر میزان سرانه عمرانی رتبه ششم را دارد.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه منطقه 11 اصفهان از مناطق محروم نیست، گفت: بودجه شهرداری منطقه 11 اصفهان پس از الحاق به شهر اصفهان 45 برابر رشد داشته است.

انتهای پیام/63004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول