اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت انجمن سینمای جوان ری صورت گرفت

برپایی نمایشگاه عکس طبیعت در شهرری

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس طبیعت در شهرری به همت انجمن سینمای جوانان دفتر ری و مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی برگزار شد.

برپایی نمایشگاه عکس طبیعت در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با سی و پنجمین بهار آزادی، به همت انجمن سینمای جوانان دفتر ری و مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی نمایشگاه عکس با موضوع طبیعت زیبای ایران در نگارخانه آل احمد برگزار شد.

این نمایشگاه شامل 124 قطعه عکس در ابعاد 70×50 چاپ پلکسی است که در نخستین جشنواره ملی عکس ایران پذیرفته شده و به صورت نمایشگاه دوره‌ای در مراکز فرهنگی هنری کشور به نمایش در آمده است.

طبیعت منحصر به فرد ایران که شکار دوربین‌ها شده، موضوع جالب توجه، عکاسی هنرمندانه و چاپ نفیس آثار باعث شد؛ شاهد استقبال قابل توجهی از جانب مخاطبان باشیم .

عکس‌های این نمایشگاه توسط انجمن سینمای جوانان ایران به‌صورت جشنواره برنامه‌ریزی شد و در نخستین فراخوان سه هزار و 396 قطعه عکس جمع‌آوری و از این تعداد با محدود کردن پذیرش آثار به «جغرافیای شناسنامه دار طبیعت ایران» 682 عکس به جشنواره راه یافت و در نهایت 124 عکس از آثار عرضه شده به‌صورت کتاب، کارت پستال و تابلوی عرضه ی نمایشگاهی آثار (70×50) چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/2462/ت10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول