اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خوی تاکید کرد

سالم‌سازی شهر در دستور کار شهرداری خوی

خبرگزاری فارس: شهردار خوی گفت: سالم‌سازی شهر و جلوگیری از آلودگی فضای عمومی آن به ناهنجاری‌های اجتماعی در دستور کار شهرداری خوی قرار دارد.

سالم‌سازی شهر در دستور کار شهرداری خوی

یوسف کربلای‌خلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شهرداری خوی با توجه به رویکردهای فرهنگی گسترده در کنار فعالیت‌های عمرانی و طرح‌های مختلفی که در دست دارد می‌کوشد تا با ایفای این نقش مهم در سالم‌سازی شهر سالم و پاک نیز تلاش کنند.

وی افزود: مسائلی همچون اطلاع نداشتن خانواده‌ها از مشکلات مربوط به اعتیاد و بزه‌کاری‌های اجتماعی می‌تواند فضای عمومی شهر را به شدت تحت تأثیر قرار داده و آینده‌ای نامطمئن و سرشار از ناپاکی را رقم بزند.

کربلای‌خلیلی بیان داشت: در این ارتباط شهرداری خوی که یکی از اعضای کمیته فرعی شورای مبارزه با مواد مخدر است نسبت به نصب بنرهای مختلف، آگاهی‌های لازم را در این زمینه‌ها برای شهروندان ارائه کرده است.

شهردار خوی با تاکید بر نقش ابزار هنر و رسانه در جلوگیری از گسترش ناهنجارهای اجتماعی، گفت: تلاش می‌شود تا برخی از مسائل مهمی را که شهروندان با آن روبرو هستند با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، با استفاده از توان هنرمندان و در قالب نمایش‌های طنز و خیابانی یادآوری کرده و تبعات منفی آن را برای نسل‌های نوپا و جدید به نمایش بگذارد.

کربلای‌خلیلی افزود: بزه‌کاری‌های اجتماعی که گاهی در سطح عمومی شهر دیده شده و سبب ناراحتی مردم می‌شود، باعث افزایش انگیزه مجموعه شهرداری خوی برای اجرای طرح‌های سالم‌سازی فضای عمومی شهر و تعامل با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف در این زمینه شده است.

شهردار خوی اظهار داشت: جدول‌گذاری کوچه ارغوان 5، لکه‌گیری و آسفالت‌کشی خیابان‌ها و معابر اصلی شهر توسط نواحی 1، 2 و 3 شهرداری، زیرسازی ادامه بلوار زنبورداران جهت انجام آسفالت کشی، لایروبی کانال کمربندی حجازی فر، سنگ فرش میدان قمسال، اصلاح جداول پل خاتون، ساخت و تکمیل ساختمان آتش‌نشانی و جداول و پل‌های کوی صفا از جمله طرح‌های آغاز شده شهرداری است.

کربلای‌خلیلی خاطر نشان کرد: بودجه شهرداری خوی امسال با افزایش 100 میلیارد ریالی به میزان 280 میلیارد ریال رسیده است که این افزایش بودجه موجب تسریع در روند ساخت، ساماندهی و اجرای طرح‌های مختلف و همچنین ایجاد فضای سبز و راه‌سازی خواهد شد.

انتهای پیام/61012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول