اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنای استان مرکزی:

استخرهای شنا را در ایام نوروز تعطیل نکنید

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنای استان مرکزی خواستار عدم تعطیلی استخرهای شنا در ایام نوروز شد.

استخرهای شنا را در ایام نوروز تعطیل نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجید شمسی صبح امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: متأسفانه تمامی مدیران استخرها در ایام نوروز که زمان اوقات فراغت و استراحت خانواده‌ها است، اقدام به تعطیلی استخرها می‌کنند، این در حالی است که در ایام تعطیل، خانواده‌ها وقت بیشتری برای ورزش و تفریح دارند.

وی در ادامه بر ضرورت همکاری هر چه بیشتر استخرها با هیئت شنا تاکید و تصریح کرد: همکاری و تعامل هر چه بیشتر بین مدیران استخرها و هیئت می‌تواند زمینه‌ساز رشد و توسعه بیش از پیش رشته شنا در استان شود.

رئیس هیئت شنای استان مرکزی با بیان اینکه در سال جاری به دلیل تعطیلی استخر پنج مرداد مکان مناسبی برای تمرین شناگران اراک وجود نداشت، گفت: متأسفانه تعطیلی این استخر در سال جاری مشکلات بسیاری را برای ورزشکاران این رشته به وجود آورد که امید می‌رود در سال آینده با پایان یافتن تعمیرات این استخر شاهد بازگشایی و سرویس‌دهی مناسب این استخر باشیم.

شمسی ادامه داد: مدیران استخرها باید از سال آینده ملزم به تیم‌داری و راه‌اندازی مدارس شنا، شیرجه و واترپلو شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: ورزش شنا از ورزش‌های مورد علاقه و پرطرفدار در بین خانواده‌ها است که برنامه‌ریزی به منظور رشد و توسعه این رشته باید در دستور کار هیئت قرار گیرد.

سعید ملکی افزود: در سال جاری به دلیل برخی مشکلات سال خوبی برای ورزش شنا نبود که امید می‌رود در سال آینده با راه‌اندازی مجدد استخر پنج مرداد شاهد رونق و موفقیت این رشته در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/87002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول