اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت شنای گیلان خبر داد

قضاوت داور گیلانی در مسابقات شنای کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو گیلان گفت:‌ داور گیلانی در مسابقات شنای نوجوانان دختر کشور قضاوت می‌کند.

قضاوت داور گیلانی در مسابقات شنای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مریم اسدان صبح امروز در جمع اعضای هیئت شنای استان از حضور بانوی داور گیلانی در مسابقات شنای کشوری نوجوانان خبر داد و اظهار کرد: رقابت‌های شنای نوجوانان دختر کشور طبق تصمیم کمیته فنی، مسابقات شنا در گروه‌های سنی 11 تا 12 سال و 13 تا 14 سال با هدف توسعه کمی و کیفی شنای کشور همزمان با دهه مبارک فجر و سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: به همین منظور مرضیه عیسی‌پور داور گیلانی قضاوت این رقابت‌ها را به‌عهده دارد.

نایب رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو گیلان نیز با اشاره به حضور نوجوانان استان در مسابقات مذکور گفت: تیم شنای بانوان هیئت گیلان در گروه سنی11 تا 12 سال با ترکیب یاسمن رضایی، تبسم منفرد، غزال نوروزی، کیمیا قیاسی، زهرا خانزاده، هلیا رضازاده و مه‌گل مروجی شرکت می‌کنند.

به گفته وی، سوگند عدو، مریم آزادبشمن، سیده فاطمه مهدی‌پور، سیمین احتشامی و غنچه زارع‌قربانی در گروه سنی 14 تا 13 سال در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

اسدان اضافه کرد: این تیم به مربیگری زهره ظرافت‌انگیز و نسیم شعبان‌زاده و سرپرستی مائده شکراللهی در مسابقات مذکور حضور دارد.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو گیلان درباره مسابقات شنای بخش دختران، خاطر نشان کرد: این رقابت‌ها از 10 بهمن ماه جاری به مدت سه روز به میزبانی هیئت شنای تهران در استخر مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

وی تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها را آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، توابع تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، چهار محال و بختیاری، زنجان، سیستان و بلوچستان، کیش، گلستان، گیلان، فارس، قزوین، قم و یزد عنوان کرد.

اسدان با اشاره به اینکه مسابقات در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: طبق آیین‌نامه اجرایی این مسابقات که در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شود تیم‌ها می‌توانند در هر رده سنی با هفت ورزشکار شرکت کنند.

وی زمان برگزاری این رقابت‌ها در رده سنی 11 تا 12 سال را در 15 ماده و در رده سنی 13 تا 14 سال در 20 ماده عنوان کرد.

انتهای پیام/84002/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول