اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا استان مرکزی:

مسابقات شنا قهرمانی استان مرکزی در اسفند برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنا استان مرکزی از برگزاری مسابقات شنای قهرمانی استان در اسفند ماه خبر داد.

مسابقات شنا قهرمانی استان مرکزی در اسفند برگزار می‌شود

مجید شمسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات قهرمانی استان 11 اسفند ماه در رده‌های سنی 11، 12، 13، 14 و بالای 15 سال در اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تیم شیرجه اراک نیز به منظور شرکت در مسابقات لیگ شیرجه قهرمانی کشور با اسپانسری سیلوداران فراهان اسفند ماه به تهران اعزام خواهد شد.

وی تصریح کرد: مسابقات شیرجه قهرمانی کشور نیز اسفند ماه در رده سنی زیر 11 سال در تهران برگزار می‌شود که تیم استان مرکزی هم اکنون در حال آماده‌سازی خود برای حضور در این رقابت‌ها است.

رئیس هیئت شنای استان مرکزی ادامه داد: قهرمانی شنای کشور در رده سنی 11 تا 14 سال در بخش پسران برگزار شد که متأسفانه به دلایل فنی و نبود اسپانسر از حضور در این رقابت‌ها محروم شدیم.

شمسی در ادامه از برگزاری مرحله سوم جشنواره شنای زیر 10 سال استخرهای اراک خبر داد و گفت: این جشنواره 27 اسفند ماه در استخر دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد، همچنین کارگاه نحوه برنامه‌ریزی و اجرای تمرینات شناگران رده‌های سنی زیر 14 سال در روز 26 بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گفته وی کارگاه آموزشی فیزیولوژی کاربردی شنا، شیرجه و واترپلو در دوازدهم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت‌ شنای استان مرکزی سال جاری را به دلیل نبود مکان مناسب برای تمرین به دلیل تعطیل بودن استخر پنج مرداد سال بدی دانست و اظهار داشت: در سال جاری به دلیل تعمیرات استخر پنج مرداد مکان لازم برای تمرین ورزشکاران وجود نداشت و به همین دلیل ما نتوانستیم به برخی از اهداف خود در زمینه آموزش دست پیدا کنیم.

شمسی گفت: در سال آینده نظارت بر عملکرد باشگاه‌ها و تعامل با اداره کل و فدراسیون شنا و شیرجه را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی آموزش و ارزشیابی مربیان، راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعات مربیان و داوران و ورزشکاران، راه‌اندازی پورتال اطلاع‌رسانی هیئت، ملزم کردن تمام استخرها به راه‌اندازی مدرسه و تیم قهرمانی در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو را از برنامه‌های دیگر هیئت در سال آینده عنوان کرد.

انتهای پیام/87002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول