اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان البرز:

حمایت مادی و معنوی کمیته امداد از 36 هزار خانواده نیازمند البرزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) استان البرز گفت: 36 هزار نفر از مددجویان در قالب 19 هزار و 500 خانوار، تحت حمایت مادی و معنوی کمیته امداد استان البرز می‌باشند.

حمایت مادی و معنوی کمیته امداد از 36 هزار خانواده نیازمند البرزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان البرز، علی سالارکیا اظهار داشت: این نهاد با اجرای طرح مددجویی از خانواده‌های محروم از قبیل ایتام و بی‌سرپرستان و خانواده‌های نیازمند دارای سرپرست از کارافتاده و بیمار، مطابق موازین و شرایط امداد حمایت می‌کند.

وی با اشاره به پرداخت مستمری به مددجویان تحت حمایت گفت: بر این اساس کمک هزینه معیشت، جهت تأمین بخشی از نیازهای ضروری مددجویان به صورت ماهیانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: این نهاد با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفین، مددرسانی به درماندگان و آسیب‌دیدگان و همچنین خودکفایی مددجویان تشکیل شده است.

سالارکیا با اشاره به سرفصل‌های متعدد حمایتی این نهاد افزود: اعطای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، اعطای وام‌های قرض‌الحسنه ضروری، کمک به تعمیر و تهیه مسکن، پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نیازمندان و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله خدمات قابل ارائه این نهاد به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت است.

انتهای پیام/2302/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول