اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر گفتمان‌های دینی جنوب کرمان تصریح کرد

استقبال مردم کرمان از مباحث شیعه‌شناسی

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی طرح گفتمان‌های دینی شهرستان‌های جنوبی استان کرمان گفت: مردم جنوب کرمان استقبال مطلوبی از گفتمان‌های دینی با موضوعات شیعه‌شناسی دارند.

استقبال مردم کرمان از مباحث شیعه‌شناسی

ایرج رودباری روز دوشنبه در حاشیه برگزاری همایش استانی دبیران گفتمان‌های دینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی خوبی در جنوب استان کرمان انجام شده است.

وی با اشاره به همکاری مناسب آموزش و پرورش، مربیان پرورشی، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها برای برگزاری گفتمان‌های دینی در جنوب استان کرمان بیان داشت: برنامه‌های خوبی در مساجد محوری شهرستان‌های جنوب استان کرمان شامل کهنوج، رودبار، قلعه‌گنج و فاریاب برگزار شده است.

رودباری تصریح کرد: گفتمان‌های دینی بحث جذابی برای مخاطبان است که موضوعات این طرح بر اساس نیاز مناطق انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه گفتمان‌های دینی با حضور استادان مطرح برگزار می‌شود، افزود: اینکه می‌توان به صورت اختیاری موضوعات گفتمان‌های دینی را انتخاب کرد این امر یکی از مزایای طرح گفتمان‌های دینی است.

رودباری با اشاره به انتخاب موضوع شیعه‌شناسی برای گفتمان‌های دینی در جنوب استان کرمان خاطرنشان کرد:‌ مردم استقبال مطلوبی از گفتمان‌های دینی با موضوع شیعه‌شناسی دارند.

دبیر اجرایی طرح گفتمان دینی منوجان به خبرنگار فارس گفت: طی سال جاری 10 گفتمان دینی با موضوع نماز در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان منوجان برگزار شد.

مجید پوراسلامی از برگزاری هشت گفتمان دینی با موضوع زکات در مساجد، هفت گفتمان دینی با موضوع حجاب در مدارس و دانشگاه‌ها و هشت گفتمان دینی با موضوع حجاب و تقوا در حوزه علمیه منوجان خبر داد.

وی افزود: پنج گفتمان دینی با موضوع 9 دی، هفت گفتمان دینی با موضوع دهه مبارک فجر در مدارس، مساجد محوری و حوزه علمیه و 20 گفتمان دینی با موضوع دهه محرم در شهرستان منوجان برگزار شد.

انتهای پیام/80019/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول