اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گرگان:

شیعه و سنی گلستان متحد هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت گرگان با اشاره به هفته وحدت و تاکید بر پرهیز مسلمانان از تفرقه گفت: شیعه و سنی در گلستان متحد هستند.

شیعه و سنی گلستان متحد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام رسول رضایی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه گرگان اظهار داشت: در ایران اسلامی شیعه و سنی با تهدیدات و توطئه‎های دشمنان آشنا بوده و فریب آنها را نمی‎خورند.

شیعه و سنی گلستان به حقیقت توطئه‎افکنی دشمنان پی برده‎اند

وی خاطرنشان کرد: شیعه و سنی گلستان به حقیقت توطئه‎افکنی دشمنان پی برده‎اند و با توسل به مشترکات دینی خود همچون پروردگار، کتاب آسمانی، قبله و پیامبر (ص) با یکدیگر هم‌زیستی مسالمت‎آمیز دارند. 

به گفته رضایی، آمریکا و اسرائیل دشمن اول و اصلی مسلمانان بوده و هرگز دست از دشمنی نمی‎کشند.

امام جمعه موقت گرگان ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران و با اشاره به 14 بهمن سالروز تشکیل دولت موقت در ایران گفت: امام 48 ساعت پس از سخنرانی تاریخی در بهشت زهرا به وعده خود عمل کرده و دولت را انتخاب کرد.

رضایی افزود: دولت موقت در مخالفت با اصل پنجم قانونی اساسی نیت باطنی خود را نشان داد و ثابت کرد که همسو با انقلاب اسلامی، ملت و امام نیست.   

ولایت فقیه همان اصل اساسی و انکارناپذیر اسلام است

وی تصریح کرد: براساس این اصل در غیاب امام زمان (عج) حکومت در اختیار عالم عادل، مدیر مدبر و شجاع به نام ولایت فقیه قرار دارد و این همان اصل اساسی و انکارناپذیر اسلام است.

خطیب جمعه موقت گرگان با بیان اینکه دولت موقت در نهایت در زمینه گروگانگیری دیپلمات‌های آمریکایی در ایران استعفا داد تاکید کرد: پروردگار در همه زمینه‎ها همراه با ملت ایران است و یکی از جلوه‎های این همراهی استعفا دولت موقت بود که اگر چنین اتفاقی نمی‎افتاد این همه برکات نصیب ملت ایران نمی‎شد.

رضایی با اشاره به 16 بهمن ماه سالروز تاسیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: تشکیل این مجمع یکی از ابتکارات امام راحل بود تا از بروز اختلافات بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان جلوگیری شود.

یکی از برکات حضرت امام در قم تشکیل حوزه علمیه قم است

امام جمعه موقت گرگان ضمن گرامیداشت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به قم در روز 16 بهمن مصادف با 21 ربیع‌الاول گفت: یکی از برکات آن حضرت در قم تشکیل حوزه علمیه قم است که در دنیا بی‎نظیر بوده و حتی از جامعه الازهر مصر نیز بالاتر است.

رضایی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا خاطرنشان کرد: اکنون ملت‎های مسلمان به این نتیجه رسیده‎اند که آمریکا هیچ گاه دوست آنها و اسلام نیست و از هر تلاشی برای سرکوب مسلمانان استفاده می‎کند.

وی حوادث سوریه را خواسته دشمنان اسلام دانست و اضافه کرد: آنها تمایل دارند با سرکوب دولت بشار اسد دولتی دست‌نشانده در سوریه برسر کار بیاورند به همین دلیل حمام خون در این کشور به راه ‎انداخته‎اند.

امام جمعه موقت گرگان در پایان خود و دیگران را دعوت به تقوای الهی کرد. 

انتهای پیام/2307/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول