اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمایش فجر انقلاب اسلامی-24

نمایش وحدت شیعه و سنی در رزمایش درمیان

خبرگزاری فارس: مسلمانان شیعه و سنی شهرستان مرزی درمیان در رزمایش فجر انقلاب اسلامی وحدت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

نمایش وحدت شیعه و سنی در رزمایش درمیان

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از بیرجند محل برگزاری " رزمایش فجر انقلاب اسلامی"، فرمانده سپاه درمیان در تشریح برنامه رزمایش بزرگ فجر انقلاب اسلامی گفت: برادران اهل تشیع و تسنن در قالب گردان‌های الی بیت‌المقدس قدرت و اراده پولادین خود را به دشمنان نظام نشان می‌دهند.

رضا مقدادی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا اظهار کرد: همزمان با سراسر استان

خراسان‌جنوبی، بسیجیان عزیز و دلاور شهرستان مرزی درمیان در قالب گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس رزمایش باشکوه فجر انقلاب اسلامی را در درمیان آغاز کردند و امروز مراحل پایانی آن را ادامه می‌دهند.

نمایش صلابت، قدرت و اراده پولادین شیعه و سنی در درمیان

وی افزود: بسیجیان این شهرستان در قالب گردان‌های واکنش سریع الی‌بیت‌المقدس از برادران تشیع و تسنن هستند که در کنار هم صلابت، قدرت و اراده پولادین خود را به دشمنان اسلام، نظام جمهوری اسلامی، ولایت فقیه نشان داده‌اند و امروز وحدت و اتحاد خودشان را در کنار این قدرت به دشمنان نشان می‌دهند.

فرمانده سپاه درمیان گفت: امروز زنده بودن، بیداری، نشاط و شور و شادی، اخلاص و ایثار و از خود گذشتگی و پای کار بودن این برادران مثال‌زدنی است.

انتهای پیام/2248/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول