اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد:

فرهنگ حجاب از سنین کودکی ترویج و نهادینه شود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: با توجه به شرایط و وضعیت کنونی کشور، فرهنگ حجاب و عفاف بیشتر از گذشته باید در جامعه گسترش پیدا کند و نیاز است که این امر از سنین پایین و کودکی اجرا شود.

فرهنگ حجاب از سنین کودکی ترویج و نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت الاسلام عبدالکریم جمالی شامگاه شنبه در همایش عفاف و حجاب در سعدآباد اظهار داشت: گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی در سطح جامعه امری لازم است و باید در این مسیر تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: دشمن با برنامه‌ریزی بسیار گسترده و با صرف هزینه گزاف برای زیر سئوال بردن معنویات تلاش کرده و امروز وظیفه متولیان فرهنگی و دینی بسیار سنگین است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد با تأکید بر اهمیت گسترش فرهنگ حجاب خاطرنشان کرد: احیای حجاب و عفاف از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

جمالی تصریح کرد: جوامع غربی و اروپایی در زمینه عفاف و حجاب به بیراهه رفته‌اند و امروزه فساد و بی‌بندوباری و افراط و تفریط در این جوامع بسیار زیاد شده است.

وی عنوان کرد: نگاه غرب به زنان امروزه ابزاری شده و کرامت و ارزش برای آنها جایگاهی ندارد و فراموش شده است و اسلام برنامه ارزشمندی برای بشریت دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران، فرهنگ حجاب و عفاف را در جوامع اسلامی زنده و احیاء کرد که این امر یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

جمالی همچنین با تأکید بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، اضافه کرد: استمرار گفتمان حجاب و عفاف در جامعه لازم و ضروری است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد در پایان افزود: با توجه به شرایط و وضعیت کنونی کشور، فرهنگ حجاب و عفاف بیشتر از گذشته باید در جامعه گسترش پیدا کند و نیاز است که این امر از سنین پایین و کودکی اجرا شود.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول