اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره اوقاف سرپل‌ذهاب:

فرهنگ حجاب ابتدا در خانواده نهادینه شود

خبرگزاری فارس: مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: نهاد خانواده در نهادینه شدن فرهنگ حجاب موثر است که با بهره‌گیری از مفاهیم دینی و تربیتی، می‌تواند در ترویج این فرهنگ نقش‌آفرین باشد.

فرهنگ حجاب ابتدا در خانواده نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سرپل‌ذهاب، حجت‌السلام جواد جاسمی در همایش حجاب و عفاف که با حضور خواهران حسینیه الزهرا در جوار حرم احمد ابن اسحاق برگزار شد، بیان داشت: نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب از جمله ضروریات دینی به‌شمار می‌رود و این مهم مستلزم همکاری و برنامه‌ریزی مطلوب دستگاه‌های مختلف است. 

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: رعایت حجاب و پوشش مناسب از دستورات موکد اسلام است.

جاسمی ادامه داد: مکتب حیات بخش اسلام و امامان معصوم(ع)، همه افراد و به‌خصوص بانوان را به رعایت حجاب و داشتن عفت و پاکدامنی توصیه می‌کنند.

وی نقش خانواده را مهم‌ترین رکن در نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دانست و اظهار کرد: خانواده‌ها با بهره‌گیری از مفاهیم دینی و تربیتی، می‌توانند در ترویج این فرهنگ نقش‌آفرین باشند.

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرپل‌ذهاب افزود: نظام تعلیم و تربیت نیز در ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب نقش موثری دارند که تحقق این مهم در گرو آموزش‌های لازم است.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئله عفاف و حجاب بر اساس دستور دین مبین اسلام رعایت شود، شاهد جامعه‌ای اسلامی و دینی هستیم و این یک وظیفه است که تمامی افراد باید آن را جدی بگیرند تا به امید خدا روز به‌روز شاهد گسترش آن در بین مردم و بانوان باشیم.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول