اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سیریک:

طرح یک روز بدون کیف در مدارس سیریک کلید خورد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش هرمزگان از اجرای طرح یک روز بدون کیف در مدارس سیریک خبر داد.

طرح یک روز بدون کیف در مدارس سیریک کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک ابوالفتح گرجی‌پور در حاشیه اجرای این طرح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در قالب این طرحی ابتکاری و با هدف ایجاد انگیزه و شور و نشاط و خودباوری دانش‌آموزان دبستانی در کنار والدین این طرح اجرایی شده است.

وی افزود: دبستان دخترانه حضرت سمیه (س) شهر سیریک در یک برنامه ابتکاری طرح یک روز بدون کیف را با حضور دانش‌آموزان و والدین در مدرسه همراه با اجرای برنامه‌های عملی به ویژه وسایل دور ریختنی برگزار کرد.

مدیر آموزش و پرورش سیریک ادامه داد: این طرح با هدف ایجاد موقعیت و زمینه بروز خلاقیت، تنوع در برنامه آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان، دست ورزی و مهارت ورزی در یک فضای شاداب، استفاده از وسایل دور ریختنی برای ساخت وسایل کاردستی و تشکیل نمایشگاه فعالیت‌های دست‌ساز دانش‌آموزان و والدین است.

گرجی‌پور خاطرنشان کرد: دبستان حضرت سمیه (س) شهر بندر سیریک یکی از دبستان‌های نمونه شهرستان سیریک و استان هرمزگان است و بارها به‌خاطر عملکرد بسیار خوب در آموزش و اجرای طرح‌های ابتکاری و خلاقانه مورد تشویق والدین، مدیران شهرستانی و استانی قرار گرفته است.

انتهای پیام/88004/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول