اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

خدمات مستمر کمیته امداد دشتستان به 401 دانشجو

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد دشتستان از ارائه خدمات مستمر کمیته امداد شهرستان دشتستان به 401 دانشجو خبر داد.

خدمات مستمر کمیته امداد دشتستان به 401 دانشجو

سیداکبر عدنانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و طی چند سال اخیر متنوع‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کرده است.

وی ادامه داد: حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش و تأمین هزینه و تقویت این قشر از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان از برگزاری نشست دانشجویی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: نشست دانشجویی با رویکرد «سبک زندگی» با حضور دانشجویان تحت حمایت شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی، دیلم و گناوه برگزار شد.

عدنانی با بیان اینکه تعداد 300 نفر از دانشجویان تحت حمایت در این نشست حضور داشتند، تصریح کرد: رسیدگی به امورات و حل مشکلات دانشجویان از کارهای مهم و ضروری کمیته امداد است.

وی اضافه کرد: در همایش یاد شده مبلغ 57 میلیون ریال هزینه شده که از این مقدار مبلغ 11 میلیون ریال توسط خیرین جذب شده است.

رئیس کمیته امداد دشتستان یادآور شد: افزایش کیفیت خدمات و جلب رضایت جامعه هدف در دستور کار کمیته امداد قرار دارد و در این مسیر کوتاهی نمی‌کنیم.

عدنانی از خدمات مستمر کمیته امداد دشتستان به 401 دانشجو خبر داد و ابراز داشت: بر اساس آمار موجود در شهرستان دشتستان، تعداد 401 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات مستمر دانشجویی بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان از برنامه‌هایی است که در دستور کار این نهاد قرار دارد و برای این مهم برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

عدنانی در پایان گفت: از خیران شهرستان انتظار داریم، همانند گذشته همکاری خود را با کمیته امداد تداوم بخشند تا شاهد بهبود خدمات‌رسانی به جامعه هدف باشیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول