اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان:

عدم شکست فولاد خوزستان به دلیل کار گروهی است

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نباختن فولاد خوزستان در بازی‌های گذشته به دلیل توان تیمی و کارگروهی برای کسب موفقیت است.

عدم شکست فولاد خوزستان به دلیل کار گروهی است

آرش افشین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: فولاد خوزستان برای رسیدن به جایگاه کنونی خود تلاش زیادی کرده است و در این راستا می‌کوشد تا موفقیت‌های خود را ادامه‌ داده و با کسب امتیازهای لازم در بازی‌های آینده به هدف اصلی خود برسد.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین هدف فولاد خوزستان کسب سهمیه آسیایی است، بنابراین برای رسیدن به هدف خود باید بیش از پیش تلاش کنیم.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: گرفتن سهمیه آسیایی نخستین هدف والای تیم فولاد خوزستان است و قهرمانی در لیگ نیز جزو اهداف ماست.

وی با اشاره به اینکه کادر فنی فولاد خوزستان تلاش زیادی می‌کنند، تصریح کرد: کادر فنی فولاد خوزستان تلاش زیادی برای کسب موفقیت‌های این تیم در لیگ برتر می‌کند که این تلاش‌ها بسیار قابل تقدیر است.

افشین با تشکر از مربیان و کادر فنی تیم، عنوان کرد: همدلی و تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم مثال‌زدنی است و نقش سرمربی تیم در این میان بسیار تعیین‌کننده است.

*فولاد خوزستان لیاقت قهرمانی را دارد

وی بیان داشت: بازیکنان فولاد خوزستان برای رسیدن به امتیازهای بیشتر از همه توان خود استفاده می‌کنند و در این راستا انگیزه بالایی برای قهرمانی در لیگ دارند که تیم ما لیاقت قهرمانی را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان توانسته‌ است تاکنون 17 بازی را بدون باخت پشت سر بگذارد و به این دلیل رکوردی به نام خود در دوره‌های لیگ برتر برجای گذاشته است.

انتهای پیام/72006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول