اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد خبر داد

برگزاری مانور قطع برق و توقف کلی تولید گاز در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد

خبرگزاری فارس: معاون عملیات پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد از برگزاری مانور قطع برق و توقف کلی تولید گاز با هدف آمادگی در برابر حوادث احتمالی در این پالایشگاه خبر داد.

برگزاری مانور قطع برق و توقف کلی تولید گاز در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس، محمد فرزانه‌مقدم اظهار داشت: این مانور روز گذشته رأس ساعت 10 صبح با اعلام از کار افتادن نیروگاه و قطع برق پالایشگاه آغاز شد و پس از اعلام وضعیت، مدیران ارشد پالایشگاه خانگیران با حضور در اتاق بحران به بررسی سریع موضوع پرداختند.

وی با اشاره به اینکه طی این مانور برق کارگاه مرکزی، اداره مرکزی و استراحتگاه قطع شد، تصریح کرد: در طول برگزاری مانور، چگونگی استفاده از برق سراسری به عنوان منبع دوم مورد ارزیابی قرار گرفت.

این مقام مسئول تاکید کرد: پس از بررسی موضوع، اشکالات پیش رو شناسایی و هماهنگی‌های بیشتر برای برطرف شدن موانع در دستور کار مسئولین ارشد پالایشگاه خانگیران قرار گرفت.

فرزانه‌مقدم با بیان اینکه اجرای مانورهای مختلف در طول سال برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: مانورهای مختلف شامل نشت شدید گاز، نشت شدید مایعات نفتی، قطع هرگونه ارتباطات بی‌سیم و تلفن، زلزله، طوفان و سیل از جمله مانورهای شرایط اضطراری است که در طول سال به طور منظم و دوره‌ای برگزار می‌شود.

معاون عملیات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در ادامه به نتایج برگزاری این مانور اشاره کرد و بیان داشت: پیش‌بینی و کسب آمادگی و واکنش در مقابل شرایط اضطراری، دستورالعمل استفاده از برق شبکه سراسری، مدیریت تولید در مواقع قطع برق و بررسی اولویت مصرف هنگام استفاده از برق شبکه سراسری از جمله نتایج این مانور بود.

این مانور به مدت یک ساعت و 20 دقیقه به طول انجامید و مقرر شد پس از انجام اقدامات اصلاحی شش ماه بعد مرحله دوم مانور قطع برق برگزار شود.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول