اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری:

جذب مخاطب با تولید آثار کارآمد تسهیل می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: جذب مخاطبان با تولید آثار کارآمد تسهیل می‎شود.

جذب مخاطب با تولید آثار کارآمد تسهیل می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی کارشناسان و مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مدیر‌کل و معاونین صدا و سیمای استان اظهار کرد: تلاش ما این است تا با ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های صدا و سیمای استان بتوانیم گام مهمی در راستای تقویت ارزش‌های دینی و فرهنگی استان برداریم.

وی با اشاره به توسعه کمی و کیفی برنامه‌های صدا و سیمای استان، افزود: در راستای معرفی، احیا و حفظ سنت‌های فاخر استان از ایده‌های نهادهای فرهنگی استقبال و استفاده می‌کنیم.

رحیم‌زاده بر ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن تصریح کرد: تولید و نمایش آثار ارزشی و فاخر در بخش‌های صدا و سیما می‎تواند جنگ نرم دشمن را خنثی کند.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری بر لزوم باور عمومی در پاسداشت ارزش‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: با شناسایی و اشرافیت بر خطرات تهدید‌کننده جامعه ضروری است مطابق با نیاز مخاطبان آثار ارزشی و فاخر تولید کرد تا آن‌ها را جذب کنیم.

رحیم‌زاده با تاکید بر ضرورت توسعه همکاری‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدا و سیمای استان افزود: تا هنگامی که نهادهای فرهنگی با برنامه‌های منسجم بنیان‌های فکری و فرهنگی را بروز و ظهور ندهند نمی‌توان به انسجام دست یافت.

انتهای پیام/68004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول