اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سربیشه:

با پیروی از ولایت فضای جامعه را مجدد آرامش بخشیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه سربیشه گفت: تمامی افراد جامعه اسلامی به ویژه مسئولان با پیروی از ولایت فقیه، جامعه را مجدد آرامش و امنیت روانی بخشند.

با پیروی از ولایت فضای جامعه را مجدد آرامش بخشیم

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن محمدی امروز درگفتگو با خبرنگار فارس در بیرجند، پیرامون بیانات اخیر رهبری اظهار کرد: ما به عنوان مسلمان پیرو دینی هستیم که به مباحث اخلاقی توجه ویژه‌ای دارد و این مهم جزء ارکان دین محسوب می‌شود.

مردم به ویژه مسئولان در راستای آرامش فضای جامعه تلاش کنند

وی ادامه داد: در همه رفتارها و تفکرات هر فرد به ویژه مسئولان هر تلاشی می‌کنند باید اخلاق را محور اقدامات و کارهای خود قرار دهند.

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه همه افراد باید اخلاق اسلامی را رعایت کنند، افزود: امروز در صحنه جنگ با نفسانیات هستیم که نیاز است همه ایثارگرانه آن را لگدمال کنیم.

محمدی اضافه کرد: همه مردم به ویژه مسئولان وظیفه دارند که آرامش جامعه را حفظ و از بروز حرکات و موضوعات تنش‌زا خودداری کنند.

دستیابی به هر سلاح مخرب هسته‌ای را حرام می‌دانیم

وی گفت: هیچ فردی و هیچ ایرانی که دلسوز نظام و کشور است نباید مباحث اختلاف‌انگیز را مطرح کند بلکه باید در راستای آرامش روحی و روانی مردم گام بردارند.

امام جمعه سربیشه تصریح کرد: از امروز باید شاهد فضایی آرام در کشور باشیم تا هیچ فردی نتواند احساسات مردم را برانگیزد.

محمدی با اشاره به ساخت تسلیحات هسته‌ای اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که نباید دنبال ساخت تسلیحات هسته‌ای باشیم و دستیابی به هر سلاح مخرب هسته‌ای را حرام می‌دانیم.

مهم‌ترین حربه دشمنان در کنار تحریم‌ها ایجاد اختلاف بین مسئولان است

وی اضافه کرد: ایران اسلامی برای رسیدن به هدفی که تصمیم گرفتیم تلاش می‌کنیم و در راه رسیدن به آن هدف هیچ قدرتی و هیچ مانعی نمی‌تواند ما را از راه رسیدن به آن هدف بازدارد.

امام جمعه سربیشه گفت: باید همه مسئولان پشت سر ولایت قدم بر دارند و سخنان ایشان را نصب‌العین قرار دهند. مهم‌ترین حربه دشمنان در کنار تحریم‌ها و توطئه‌ها ایجاد اختلاف و نفاق بین مسئولان است.

وی افزود: پیروی از بیانات رهبری و وحدت و همدلی بین مسئولان سبب خنثی شدن نقشه شوم دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/69008/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول