اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای بهداشت شهرستان خرم‌آباد خواستار شد

ساماندهی وضعیت آب شرب در مکان‌های عمومی خرم‌آباد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای بهداشت شهرستان خرم‌آباد گفت: مسئولان باید وضعیت بهداشتی پارک‌ها و نظارت دقیق بر این موضوع را با نصب تابلوهای جدا کننده آب آشامیدنی از آب غیر آشامیدنی مشخص کنند.

ساماندهی وضعیت آب شرب در مکان‌های عمومی خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی پوری صبح امروز در جلسه شورای بهداشت شهرستان خرم‌آباد از اعضای شورای بهداشت شهرستان خواست با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و آغاز مسافرت‌ها با برنامه‌ریزی دقیق وضعیت بهداشتی هتل‌ها، مهمانپذیرها، پارک‌ها، فضاهای تاریخی، رفاهی، غذاخوری‌ها و همه اماکن عمومی را مورد بررسی و در فرصت باقی مانده نسبت به رفع کاستی‌های احتمالی اقدام کنند.

فرماندار خرم‌آباد از اعضای این شورا خواست که با توجه به استفاده عموم مردم از شیرینی و تنقلات در ایام عید، ضمن نظارت بر وضعیت بهداشتی کارگاه‌های قنادی، آموزش‌های لازم در راستای رعایت اصول بهداشتی تهیه، توزیع و جابه‌جایی شیرینی جات را به فعالان این عرصه در دستور کار خود قرار دهند.

ولی پوری در ادامه از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به آماده سازی سرویس‌های بهداشتی، حمام‌های عمومی، فضای پارک‌ها و سایر اماکن عموم اقدام کرده تا در ایام نوروز برای مسافران و شهروندان در این زمینه مشکلی ایجاد نشود.

فرماندار خرم‌آباد از مسئولان شهرداری خواست تا ضمن بررسی همه جانبه وضعیت بهداشتی پارک‌ها و نظارت دقیق بر این موضوع با نصب تابلوهای جدا کننده آب آشامیدنی از آب غیر آشامیدنی را مشخص کنند.

وی همچنین از مسئولان آبفای شهری خواست نسبت به فراهم نمودن آب شرب بهداشتی همه پارک‌های سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهند.

در جلسه شورای بهداشت شهرستان خرم‌آباد وضعیت بهداشتی مراکز تفریحی، رفاهی، اقامتی شهرستان خرم‌آباد بررسی شد.

در ادامه این جلسه مسائل بهداشتی مربوط به دفع زباله در سطح شهر، راه‌های جلوگیری از شیوع برخی بیماری‌ها، راه کار مبارزه با حیوانات ولگرد، نظارت بر رستوران‌ها و قهوه خانه‌های سنتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول