اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برق شهرستان بوشهر:

نماینده حوزه هنری برای حل مشکل برق سینما بهمن مراجعه نکرده است

خبرگزاری فارس: مدیر برق شهرستان بوشهر گفت: قرار بوده نماینده تام‌الاختیار حوزه هنری بوشهر برای حل مشکل قدرت برق سینما بهمن بوشهر مراجعه کنند که تاکنون این کار را نکردند.

نماینده حوزه هنری برای حل مشکل برق سینما بهمن مراجعه نکرده است

اسدالله دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر در ارتباط با مشکل بدهی برق سینما بهمن بوشهر اظهار داشت: بر اساس آخرین نشستی که داشتیم قرار شده حوزه هنری مدارک لازم برای کاهش قدرت برق سینما ارائه دهد اما به دلیل

سهل انگاری دو طرف این امر محقق نشده است.

وی افزود: توافق ما این بوده که نماینده تام الاختیار حوزه هنری مراجعه کند تا فرم مربوط به کاهش دیمان یا قدرت برق سینما بهمن را امضا و ما بر اساس این صورت جلسه اقدام لازم را انجام دهیم.

مدیر برق شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: حوزه هنری بوشهر باید نماینده تام‌الاختیار خود را معرفی کند و پس از امضای صورت جلسه در مورد کاهش قدرت برق مصرفی سینما بهمن اقدام خواهیم کرد.

کاهش قدرت برق، چیزی از بدهی سینما بهمن را کم نمی‌کند

دهقانی تاکید کرد: در صورت کاهش قدرت مصرف برق سینما بهمن، چیزی از بدهی آن‌ها کم نمی‌شود و در صورتی که این کاهش را برای مدت دو سال محاسبه کنیم از بدهی 32 میلیون تومانی آن‌ها دو میلیون تومان کم می‌شود.

وی گفت: تعرفه مصرف برق سینما در کل کشور یکسان است و بدهی برق بستگی به میزان مصرف دارد، هر چند کنتور برق را دو ماهی یکبار تست می‌کنیم.

مدیر برق شهرستان بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر آمادگی داریم تا با مراجعه نماینده تام‌الاختیار حوزه هنری بوشهر، موضوع کاهش قدرت برق مصرفی سینما بهمن بوشهر بررسی و حل کنیم.

سینما بهمن بوشهر قدیمی‌ترین سینمای این شهر برای چهارمین بار در چند سال اخیر به دلیل بدهی برق تعطیل شده است.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول