اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت تیم‏های محرومیت‏زدایی

مردم مناطق دورافتاده دامغان از خدمات پزشکی بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: مردم مناطق دورافتاده شهرستان دامغان به همت تیم‏های محرومیت‏زدایی از خدمات پزشکی بهره‌مند شدند.

مردم مناطق دورافتاده دامغان از خدمات پزشکی بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مسئول بهداری سپاه شهرستان دامغان در نشست بررسی خدمات ارائه شده در قالب این طرح گفت: در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم، چهار اکیپ پزشکی متخصص بسیجی به روستاهای مناطق محروم دامغان از جمله «کلا»، «کوه زر»، «توچاهی قوشه» و «قدرت‌آباد» اعزام شدند.

محمدعلی صرفی ادامه داد: این اکیپ‏های درمانی و بهداشتی متشکل از پزشک، پرستار، تکنسین، کارشناسان فیزیوتراپی، کاردرمانی، روان‏شناسی و گفتاردرمانی به مناطق محروم دامغان اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح خدمات‌رسانی، هدف اصلی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به طور عادلانه در مناطق محروم و ارتقای سلامت بهداشت و روان جامعه بود.

مسئول بهداری سپاه شهرستان دامغان تصریح کرد: در مجموع، 350 نفر از روستائیان از این خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شدند و همچنین در درمانگاه جوادالائمه (ع) سپاه دامغان، خدمات درمانی رایگانی شامل 420 مورد ویزیت رایگان و 340 مورد تزریقات رایگان به همشهریان دامغانی ارائه شد.

صرفی به تقدیر از مجریان و زحمت‏کشان این طرح برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم شهرستان دامغان پرداخت و عنوان کرد: باید به مردم نیازمند خدمت کنیم و بدانیم که خشنودی و رضایت خداوند در خدمت کردن به مردم است.

مسئول بهداری سپاه شهرستان دامغان افزود: بهداری سپاه، بسیج جامعه پزشکی، اعضای بسیج در بهزیستی و سازمان تأمین اجتماعی و درمانگاه تأمین اجتماعی مشارکت سازنده‌ای در خدمات‌رسانی یک روزه به این مناطق محروم داشته‌اند.

انتهای پیام/2249/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول