اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان مطرح کرد

توانمندسازی و اشتغال پایدار مددجویان مهم‌ترین اولویت کمیته امداد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان گفت: توانمندسازی و اشتغال پایدار مددجویان مهم‌ترین اولویت کمیته امداد در سال جاری است.

توانمندسازی و اشتغال پایدار مددجویان مهم‌ترین اولویت کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و در چند سال گذشته بیشترین خدمات را به قشر مستضعف و فقیر جامعه ارائه کرده است.

وی ادامه داد: افزایش کیفیت خدمات کمیته امداد و جلب رضایت خاطر مددجویان از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد است و برای تحقق این مهم نهایت تلاش خود را می‌کنیم.

شمس‌الدینی خاطرنشان کرد: توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار برای این عزیزان از اولویت‌های کمیته امداد در سال جاری است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان از معرفی 120 مددجوی کمیته امداد کنگان به فنی و حرفه‌ای برای حرفه‌آموزی خبر داد.

شمس‌الدینی تصریح کرد: کمیته امداد این شهرستان در راستای کشف استعداد مددجویان و حرفه‌آموزی برای اشتغال آنها با امضای تفاهم‌نامه‌ای با مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان، مددجویان جویای کار را به این مرکز معرفی می‌کند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون، 120 نفر از مددجویان و نیازمندان کنگانی بعد از مراجعه به کمیته امداد به مراکز فنی و حرفه‌ای معرفی شدند.

شمس‌الدینی از بهره‌مندی 92 مددجوی جویای کار کنگانی از آموزش‌های درازمدت خبر داد و بیان داشت: در همین راستا 92 نفر از مددجویان جویای کار نیز از آموزش‌های درازمدت کمیته امداد این شهرستان بهره‌مند شده‌اند.

رئیس کمیته امداد کنگان در پایان اذعان داشت: از همه امکانات و توانمندی موجود برای بهبود خدمات این نهاد بهره می‌بریم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول