اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد:

تلاش‌های زیادی برای رساندن مواد مخدر به درون زندان‌ها انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 27 درصد زندانیان این استان مرتبط با مواد مخدر است، گفت: تلاش‌های زیادی برای رساندن مواد مخدر به درون زندان‌ها انجام می‌شود که جلوی همه آن‌ها ایستاده‌ایم.

تلاش‌های زیادی برای رساندن مواد مخدر به درون زندان‌ها انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر محبی بعد از ظهر امروز در کارگروه مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت مقابله با ترویج و گسترش مواد مخدر اظهار داشت: 27 درصد زندانیان در استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به مواد مخدر و مسائل پیرامونی آن است.

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جرائم مربوط به مواد مخدر به نسبت آمار زندانیان در رتبه دوم قرار دارد که این موضوع لزوم برخورد با مواد مخدر را در سطوح مختلف دوچندان می‌کند.

محبی خاطرنشان کرد: سرقت‌ها نیز رتبه اول تعداد زندانیان را در این استان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه ساماندهی برخی فضاهای زندان به منظور ممانعت از ورود مواد مخدر به درون زندان‌ها نیازمند اعتبار است، تصریح کرد:‌ وضعیت هواخوری‌های کنونی زندان‌ها در این استان به گونه‌ای است که مواد مخدر از طریق این هواخوری‌ها به درون زندان پرتاب می‌شود که با اختصاص بودجه‌ای به این منظور باید جلوی آن را گرفت.

محبی عنوان کرد: تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای رساندن مواد مخدر به درون زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که با همه وجود مقابل آن ایستادیم و اجازه نخواهیم داد که محیط درون زندان با این ماده افیونی آلوده شود.

* ساماندهی هواخوری‌ها و پرداخت حق کشف مواد مخدر به مأموران زندان

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: برای مقابله جدی با عرضه مواد مخدر در درون زندان‌ها باید یک کار اساسی انجام داد که پرداخت حق‌ کشف مواد مخدر به مأموران زندان و اختصاص مبلغی برای ساماندهی هواخوری‌های زندان‌ها در این استان می‌تواند قدم مهمی در این زمینه باشد.

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به لحاظ آماری، دو جرم سرقت و مواد مخدر در رتبه اول و دوم تعداد زندانیان این استان را تشکیل می‌دهند، ابراز داشت: از همه ظرفیت‌های کنونی برای مبارزه با ورود مواد مخدر به درون زندان‌ها جلوگیری می‌کنیم.

وی در پایان بیان داشت: کاهش جمعیت زندانیان همواره از خواسته‌ها و خط مشی ما بوده و امید است روزی زندان‌های این استان هیچ زندانی را به خود نبیند.

انتهای پیام/82005/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول