اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی البرز خبر داد

دستگیری مهندس قلابی در کرج

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری زنی که با معرفی خود به عنوان مهندس کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

دستگیری مهندس قلابی در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، محمدرضا گل‌صباحی ادامه داد: این کلاهبردار پس از جلب اعتماد مدیر یک شرکت عظیم ساختمانی طرف قرارداد با یکی از پروژه‌های مسکونی از وی 280 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود که دستگیر شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه از شاکی مشخص شد که وی از طریق یکی از دوستانش با متهمه که خود را مهندس و صاحب یک شرکت ساختمانی معرفی می‌کرده، آشنا شده است. شاکی با انجام مانورهای متقلبانه اعتماد صاحب شرکت را جلب کرده است.

این مقام مسئول گفت: در این راستا در پی این اعتمادسازی قراردادی به منظور فروش پروژه‌های ساخت مسکن به میزان 280 میلیون تومان تنظیم شد و متهمه با سوءاستفاده از حسن‌نیت مدیر شرکت اقدام به کلاهبرداری میلیونی در این رابطه کرد.

گل‌صباحی بیان داشت: با توجه به اظهارات شاکی تحقیقات ماموران در این زمینه آغاز و با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی آدرس متهم در عظیمیه کرج شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت‌های چند ساعته، متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی افزود: متهمه دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران پس از انکارهای اولیه اعتراف کرد که پس از مهاجرت به شهرستان کرج با تاسیس یک شرکت ساختمانی و استخدام منشی و استفاده از مدارک شناسایی وی جهت گرفتن دسته چک تصمیم گرفتم تا از طریق یکی از آشنایانم با مدیر یک شرکت ساختمانی طرف قرارداد با یکی از پروژه‌های مسکونی مبادرت به تنظیم قرارداد کنم.

گل‌صباحی اظهار داشت: متهمه با جلب اعتماد نامبرده و عقد قرارداد به میزان 280 میلیون تومان از وی میلگرد خریداری کرده و پس از فروش میلگردها شرکت را جمع‌آوری و متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان گفت: با بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی قبلاً نیز سابقه کلاهبرداری در استان قزوین داشته است.

متهمه پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آنجا با صدور قرار وثیقه قانونی به مبلغ 450 میلیون تومان راهی زندان شد.

انتهای پیام/2302/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول