اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان قم خبر داد

فعالیت 7 هزار نفر در انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس قم

خبرگزاری فارس: رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان قم از فعالیت بیش از 7 هزار نفر در انجمن‌های اولیا مربیان مدارس استان قم خبر داد.

فعالیت 7 هزار نفر در انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس قم

علی یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت 7 هزار نفر از مربیان و معلمان مدارس و اولیای دانش‌آموزان در شورای انجمن اولیا و مربیان مدارس قم اظهار داشت: این شورا در هر مدرسه حداقل با هشت عضو مأموریت‌های خود را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این شوراها از مربیان مدارس و نمایندگان اولیای دانش‌آموزان تشکیل شده است ادامه داد: در این شورا مسائلی در ارتباط با تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بررسی و تحلیل می‌شود.

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان قم ابراز داشت: در واقع این شوراها به دنبال این هستند که والدین دانش‌آموزان را در تصمیم‌گیری‌های مدارس مشارکت داده و از ظرفیت‌هایی که آنان می‌توانند برای برطرف کردن مشکلات داشته باشند، بهترین استفاده را ببرند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های انجمن‌های اولیا و مربیان جلب مشارکت‌های مالی والدین دانش‌آموزان در راستای برطرف کردن مشکلات مدارس است که تمام این مشارکت‌ها به صورت اختیاری صورت می‌گیرد.

یوسفی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مشارکت‌هایی که انجمن‌های اولیا و مربیان انجام می‌دهند، ایجاد هماهنگی میان خانه و مدرسه است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات آموزش خانواده، نظارت و پیگیری امور سرویس مدرسه و رفاه دانش‌آموزان و حمایت از دانش‌آموزان نیازمند از جمله مسائلی است که در انجمن‌های شورای مدارس قم پیگیری می‌شود.

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان قم با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی در انجمن‌های اولیا و مربیان گفت: کارگروه فرهنگی، آموزشی، عمرانی و پرورشی از جمله این کارگروه‌ها هستند که هر یک در حوزه خود مسائل مدرسه را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: پایان هر سال انجمن‌ها در هر زمینه کاری با یکدیگر مقایسه شده و برترین انجمن‌ها از میان 899 انجمن اولیا و مربیان استان قم انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/78006/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول