اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست نمایندگان شوراهای دانش‌آموزی شهربابک از مسئولان

دانش‌آموزان بااستعداد کم‌بضاعت مورد توجه قرار گیرند

خبرگزاری فارس: نمایندگان شوراهای دانش‌آموزی شهرستان شهربابک خواستار توجه و حمایت از دانش‌آموزان بااستعداد کم‌بضاعت از سوی مسئولان شدند.

دانش‌آموزان بااستعداد کم‌بضاعت مورد توجه قرار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک نمایندگان شوراهای دانش‌آموزی شهربابک در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان از مسئولان درخواست کردند که توجه ویژه‌ای به استعدادهای تحصیلی کم‌بضاعت داشته باشند تا زمینه رشد آنها فراهم شود.

در این جلسه پس از بحث و تبادل‌نظر رئیس و اعضای شورا در زمینه ارتقای سطح آموزش و پرورش، نمایندگان شوراهای دانش‌آموزی پیشنهادات، انتقادات و خواسته‌های خود را در زمینه‌های مختلف از جمله انجام بازدیدهای علمی و اهمیت و حمایت از استعدادهای تحصیلی کم‌بضاعت مطرح کردند.

توجه به مسائل بهداشتی دانش‌آموزان، ایجاد امکانات تفریحی ورزشی، تقویت امکانات آموزشی و هوشمندسازی، افزایش انگیزه‌های تحصیلی، مشاوره در روابط سالم، توجه به امر تغذیه، آسفالت حیاط و کوچه‌های برخی مدارس از دیگر موضوعات مطرح شده توسط نمایندگان شوراهای دانش‌آموزی شهرستان شهربابک بود.

در این جلسه نمایندگان شوراهای دانش‌آموزی آیدا دهویی، محدثه‌السادات غفاریان و ساجده منگلیان از مقاطع مختلف دخترانه، افشین اسماعیلی و عارف فروتنی از مقاطع ابتدایی و راهنمایی پسرانه ابلاغ خود را به عنوان مشاوران مدیریت آموزش و پرورش شهربابک در سطح شهرستان دریافت کردند.

به گزارش فارس در سال تحصیلی جاری برای انتخاب اعضای شوراهای دانش‌آموزی 5 هزار و 800 دانش‌آموز در 105 آموزشگاه نمایندگان خود را انتخاب کردند و از این تعداد شش نفر از مقاطع مختلف به عنوان نمایندگان دانش‌آموزان برای حضور در شورای آموزش و پرورش انتخاب شدند.

انتهای پیام/80023/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول