اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش لنده خبر داد

حضور 70 درصدی دانش آموزان و فرهنگیان لنده‌ای در «طرح نور»

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش لنده گفت: امسال بیش از 70 درصد از دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان لنده در طرح ملی نور «حفظ قرآن کریم» شرکت کردند.

حضور 70 درصدی دانش آموزان و فرهنگیان لنده‌ای در «طرح نور»

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید عیسی تقوی‌فرد در همایش تجلیل از برگزیدگان طرح ملی نور (حفظ قرآن کریم) ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان حافظ قرآن مدارس شهرستان لنده اظهار کرد: به برکت خون شهدا کشور، ملت و فرزندان ایران اسلامی با قرآن و آیات الهی و انسان‌ساز این کتاب مقدس مأنوس هستند.

وی به برگزاری نخستین همایش تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان حافظ قرآن مدارس لنده اشاره کرد و افزود: همایش تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان حافظ قرآن کریم، جشن شکرگزاری انس با قرآن در مدارس است.

رئیس اداره آموزش و پرورش لنده گفت: برگزاری این جشن فرصتی مناسب برای حضور در میان حافظان و فعالان قرآنی است.

تقوی‌فرد با اشاره به اهداف اجرای طرح ملی نهضت حفظ قرآن در مدارس، افزود: با توجه به منویات مقام عظمای ولایت مبنی بر این‌که باید در کشور 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشیم، این طرح با ابلاغ وزیر آموزش و پرورش اجرایی شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش لنده با اشاره به استقبال گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان از این طرح عنوان کرد: استقبال دانش‌آموزان و فرهنگیان لنده از طرح ملی نهضت حفظ قرآن دو برابر پیش‌بینی سازمان آموزش و پرورش استان در این زمینه بوده است.

وی افزود: 323 نفر از  دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان در این طرح شرکت کردند.

تقوی‌فرد به مرحله استانی این طرح اشاره کرد و گفت: کسب 15 رتبه اول، 17 رتبه دوم و 26 رتبه سوم در رشته‌های گوناگون در سطح استان برای ما محقق شد.

 رئیس اداره  آموزش و پرورش لنده تصریح کرد: استان در سال‌های گذشته با حضور بیش از 14 هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان با حفظ  نیم جزء تا 10جزء و بالاتر در مقطع حفظ قرآن توانست رتبه هفتم کشوری را کسب کند که امید است امسال با استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان و فرهنگیان بتوانیم رتبه ششم کشوری و حتی بالاتر را از آن خود کنیم.

تقوی افزود: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه برای شرکت در این طرح به حفظ جزء یک تا20 قرآن پرداخته و  این دانش‌آموزان فهیم و با بصیرت شهرستان لنده توانستند در این طرح ملی خوش بدرخشند.

انتهای پیام/82013/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول