اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی 8 اثر ویژه

اثرات برتر طلایه‌داران عفاف و حجاب رونمایی شد

خبرگزاری فارس: اثرات برتر طلایه‌داران عفاف و حجاب با معرفی چهار اثر برتر در بخش نخست رونمایی شد.

اثرات برتر طلایه‌داران عفاف و حجاب رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در دومین همایش بین‌المللی عفاف و حجاب چهار اثر برتر عفاف و حجاب معرفی و رونمایی شد.

کتاب بانو باید امین باشد از سلیمه طباطبایی به یاد علامه امینی از مفاخر بزرگ بانوان ایرانی و کتاب اینفوگرافی عفاف و حجاب از نجمه نصراصفهانی درباره مقایسه جایگاه زن در اسلام و غرب رونمایی شد.

همچنین از کتاب به رنگ زندگی، به سبک زندگی از نسیبه استکی با موضوع الگوسازی بانوان شهیده انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس رونمایی شد.

کتاب من یک مدیر هستم با بررسی به ابعاد اعتقادی، اجتماعی، سیاسی و شبهات پیرامون حجاب از زهرا عسگری و عاطفه صادقی نیز از دیگر آثار رونمایی شده در این همایش بود.

در ادامه این همایش صالح سعادت رتبه اول بخش مقالات با مقاله آسیب شناسی حقوقی حجاب شرعی در قانون ایران از شهرستان مبارکه و همچنین مهدی صالحی رتبه سوم این بخش از کاشان با مقاله بررسی تأثیر کلاس‌های تفسیر آیات حجاب در قرآن تجلیل شد.

در بخش بین‌الملل همچنین از بتول الموسوی فرزند شهید سیدعباس موسوی از لبنان و در بخش تلاش‌های علمی از زهرا حسینی از کشور بوسنی و در بخش ایده‌های برتر از حجت‌الاسلام علی جعفری از تهران و آلیا نراقی تجلیل به عمل آمد.

در بخش فیلم مستند در مورد حجاب زنان در جهان از رود ریگو جلول از کشور برزیل و در بخش تولید برنامه‌های رادیویی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب از محمد حسین مبین راوندی از رادیو معارف قم تقدیر شد.

همچنین از شهدای امر به معروف و نهی از منکر حجاب و عفاف از خانواده عبدالرسول شاه سنایی از اصفهان، شهید محمد علی صوفی از شهرضا، خانواده شهید پزشکی از نجف آباد، شهید محسنیان از اصفهان، خانواده شهید مسعود اعظمی از اصفهان تجلیل شد.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول