اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

ایلام پذیرای گردشگران معنوی و مذهبی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: استان ایلام پذیرای گردشگران معنوی، مذهبی، طبیعی، تاریخی و ... است.

ایلام پذیرای گردشگران معنوی و مذهبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام‌نیا ظهر امروز در نشست تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی قابلیت‌های استان ایلام در بخش‌های مختلف از جمله حوزه گردشگری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز تمهیدات لازم برای معرفی آثار و جاذبه‌های گردشگری استان ایلام اندیشیده شده است.

این مسئول اضافه کرد: مسئولان امر در ستاد تسهیلات سفرها باید زمینه استقبال از مسافران و گردشگران را فراهم کنند.

بهرام‌نیا تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع در استان ایلام باید نسبت به فراهم کردن تسهیلات سفر برای مسافران و گردشگران اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: اسکان مسافران، استقبال از کاروان‌های راهیان‌نور و زائران عتبات عالیات و معرفی آثار و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی باید در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

وی ادامه داد: استان ایلام یکی از آوردگا‌ه‌های دوران دفاع مقدس است که عملیات‌های فراوانی در این منطقه به وقوع پیوسته است.

این مسئول اضافه کرد: این مهم سبب شده که هر ساله کاروان‌های راهیان‌نور از این منطقه بازدید کرده و خود را با حال و هوای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل آشنا شوند.

بهرام‌نیا تصریح کرد: با عنایت به سفر کاروان‌های راهیان‌نور در ایام نوروز به استان، مسئولان نیز باید در راستای پذیرایی و استقبال از این گردشگران معنوی اقدام کنند.

انتهای پیام/2246/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول