اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای طرح پاکسازی مناطق جرم‌خیز مشهد

14 سارق و مالخر دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس‌ آگاهی خراسان‌رضوی گفت: 14 سارق و مالخر در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز مشهد دستگیر و 35 فقره سرقت در این مناطق کشف شد.

14 سارق و مالخر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز حاشیه‌ای مشهد، طی 48 ساعت گذشته با به‌کارگیری و حضور فعال ماموران پلیس آگاهی و ماموران فرماندهی انتظامی مشهد در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و با هدف برخورد با سارقان و کشف اموال مسروقه به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: این طرح پس از ماه‌ها کار اطلاعاتی و شناسایی بزهکاران، مجرمان تحت تعقیب مراجع قضایی با تشکیل اکیپ‌های گشت خودرویی و موتوری نامحسوس در حوزه کلانتری خواجه‌ربیع مشهد به اجرا درآمد.

بیدمشکی در ارتباط با نتیجه کشفیات این طرح، عنوان کرد: یک دستگاه خودرو مسروقه، توقیف تعدادی وسائط نقلیه اداری ارکان مخدوش و فاقد پلاکت موتوری، چندین دستگاه تلفن همراه،‌تعدادی لوازم داخل اتومبیل و لوازم صوتی و تصویری در این طرح کشف شده است.

رئیس پلیس‌ آگاهی خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: دستگیری تعداد 11 نفر خرده فروش اموال مسروقه و نیز دستگیری دو سارق حرفه‌ای منزل و یک سارق حرفه‌ای محتویات داخل اتومبیل و همچنین کشف تعداد 20 فقره سرقت محتویات داخل خودرو و کشف تعداد 15 فقره سرقت منزل از دیگر دست‌آوردهای این طرح بوده است.

وی با اشاره به استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خراسان‌رضوی اظهار کرد: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی که رضایت شهروندان را نیز به دنبال داشته است با جدیت و قاطعیت پلیس در سراسر خراسان‌رضوی استمرار دارد و دستاوردهای بسیار خوبی نیز تا به امروز حاصل شده که نتیجه مشارکت و حمایت مردمی از ماموریت‌های پلیس آگاهی و ماموران انتظامی است.

بیدمشکی از تمامی شهروندان خواستار شد هرگونه خبری که بتواند ماموران پلیس آگاهی را در کشف و دستگیری متهمان یاری کند به ستاد خبری پلیس آگاهی با شماره تلفن 8043700-0511 اعلام تا در اسرع وقت نسبت به بررسی موضوع اقدام شود.

انتهای پیام/70018/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول