اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان‌جنوبی خبر داد

ذخیره‌سازی 1800 تن مرغ منجمد در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان‌‌جنوبی گفت: یک‌هزار و 800 تن مرغ منجمد در دی‌ماه سال جاری در خراسان‌جنوبی ذخیره‌سازی شده است.

ذخیره‌سازی 1800 تن مرغ منجمد در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا جمیع ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار خراسان‌جنوبی به اقدامات ستاد در پایان سال اشاره و اظهار داشت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی یک‌هزار تن مرغ مازاد مرغداران خریداری و ذخیره شده که با توجه به این اقدام ذخیره مرغ منجمد به یک‌هزار و 800 تن رسیده است. 

وی با اشاره به اینکه ذخیره‌سازی مناسبی در تمام اقلام و کالاهای ضروری مورد نیاز مردم در پایان سال صورت گرفته است، افزود: نرخ مرغ منجمد در خرده فروشی‌ها 5 هزار و 100 تومان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان‌جنوبی ادامه داد: 250 تن مرغ منجمد توسط تعاونی‌های مصرف کارکنان خریداری شده که تاثیر مثبتی در کنترل نرخ بازار دارد.

ذخیره سازی 2 هزار و 800 تن برنج هندی

جمیع گفت: شرکت پشتیبانی دام کشور بیش از 100 هزار تن مرغ منجمد را ذخیره سازی کرده و هیچگونه محدودیتی در عرضه وجود ندارد.

وی از ذخیره سازی 2 هزار و 800 تن برنج هندی خبر داد و ابراز داشت: از این رقم میزان 400 تن بین تعاونی مصرف کارکنان دولت و 130 تن بین تعاونی فرهنگیان توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان‌جنوبی از خرید 90 تن برنج آرژانتینی خبر داد و یادآور شد: یک‌هزار تن برنج هندی از خرید گذشته در استان موجود است که با توجه به افزایش نرخ ارز مراکز خرید در تهران خواستار افزایش قیمت آنها هستند که در صورت عدم موافقت باید مابه‌التفاوت به آنها پرداخت شود.

ذخیره یک‌هزار تن پرتقال و سیب

جمیع از ذخیره سازی یک‌هزار تن پرتقال و سیب برای ایام عید خبر داد و متذکر شد: قرارداد تامین یک‌هزار و 700 تن شیر خام نیز برای ایام پایان سال اخذ شده است.

این مسئول در پایان از تشکیل هزار و 184 پرونده تخلف به ارزش ریال 17 میلیارد ریال در خراسان‌جنوبی خبر داد.

انتهای پیام/69012/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول