اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی باشگاه ایرانجوان بوشهر:

احمدی سنجری با احساسات بوشهری‌ها بازی کرد

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی باشگاه ایرانجوان بوشهر گفت: سرمربی سابق تیم با بهانه‌های واهی و بی‌اساس از تیم جدا شده و از بازی با احساسات مردم بوشهر بسیار ناراحتیم.

احمدی سنجری با احساسات بوشهری‌ها بازی کرد

سیروس دهقانی امروز قبل از بازی تیم ایرانجوان بوشهر با پاس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار داشت: تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در فصل امسال با یارگیری‌های انجام داده به دنبال کسب نتایج درخور و شایسته مردم بوشهر بود اما مسایلی که سرمربی سابق برای این تیم به وجود آورده از هدفی که پیش‌بینی کرده بودیم دور شدیم.

وی افزود: از ابتدای فصل در کمال صداقت و آرامش همکاری‌های لازم را با احمد سنجری در زمینه جذب بازیکن دلخواه‏، فراهم کردن شرایط تیم و مسافرت و اردوهای آماده‌سازی و شب بازی انجام دادیم اما متأسفانه اتفاقات و برخورد خوبی از این مربی مدعی ندیدیم و بدون اطلاع قبلی از تیم جدا شدند.

مدیر اجرایی باشگاه ایرانجوان بوشهر در ادامه تصریح کرد: طبق روال بیشتر باشگاه‌های کشور تا قبل از نیم فصل 30 درصد مبالغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده بود و سنجری و دستیارش تا نیم‌فصل 50 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده بودند اما وی عدم انجام تعهدات مالی را بهانه برای رفتن کردند.

به گفته وی تمام باشگاه‌های ایران در سطوح مختلف و در هر رشته امسال با توجه به مسایل اقتصادی کشور با مشکلات مالی روبرو هستند اما باشگاه مردمی ایرانجوان در شرایط عادی و معمولی تعهدات خود را انجام داده بود.

دهقانی در پاسخ خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه آیا سنجری استعفای کتبی کرده و از تیم جدا شده یا خیر؟ یادآور شد: وی در نیم‌فصل به صورت کتبی استعفا کرده بوده اما هیئت مدیره باشگاه با رد استعفای وی خواستار ادامه همکاری با این مربی شد اما بعد از شکست سنگین سه بر صفر در بازی خانگی برابر شهرداری یاسوج بدون اطلاع قبلی از سر تمرین بعد از مسابقه تیم را ترک کردند و رفتند.

وی اضافه کرد: سنجری در بعد فنی قطعاً کم آورده بودند و عدم پرداخت مالی و وجود مشکلات و فشار که در مصاحبه با رسانه‌ها از آن حرف زدند کذب محض است و باید بدانند که با احساسات مردم بوشهر بازی کردند و این در دنیای حرفه‌ای فوتبال اصلاً جالب نیست که در یک تیم کار کنی اما به دنبال مقصد بعدی خود برای منافع مالی بیشتر باشی.

مدیر اجرایی باشگاه ایرانجوان بوشهر گفت: اضافه شدن زوران اسمیلسکی مربی مقدونیه‌ای که در ایران سال‌ها کار کرده است می‌تواند در هفته‌های باقی مانده عقب‌ماندگی تیم ایرانجوان که مقصر اصلی آن سنجری است را برطرف کند و در کورس قهرمانی بمانیم.

تیم ایرانجوان بوشهر در حال حاضر با کسب 23 امتیاز در رده ششم جدول گروه یک قرار دارد و در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) روز پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان تیم ایرانجوان بوشهر میهمان تیم پاس همدان است.

انتهای پیام/2499/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول