اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از یک روز مبارزه

قهرمان موی تای مازندران مشخص شد

خبرگزاری فارس: رزمی‌کاران آملی قهرمان مسابقات قهرمانی موی تای استان مازندران شدند.

قهرمان موی تای مازندران مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسابقات موی تای قهرمانی استان مازندران که از صبح جمعه با حضور برترین‌های این رشته ورزشی در سالن شهدای آمل آغاز شد جمعه شب با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در پایان این رقابت‌ها رزمی‌کاران آملی قهرمان این دوره از مسابقات شدند و تیم‌های محمودآباد و بهشهر نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

مسئول ورزش رزمی موی تای آمل در حاشیه این رقابت‌ها در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: سطح کمی و کیفی این دوره از رقابت‌ها بسیار مطلوب بوده و رزمی‌کاران توانستند مبارزات زیبایی را از خود به نمایش بگذارند.

یاسر رسولی با اشاره به اینکه حدود 150 رزمی‌کار از 12 شهر استان مازندران و یک تیم از گلستان برای مبارزه به روی رینگ رفتند، افزود: این رقابت‌ها در 20 وزن شامل 10 وزن رده جوانان و 10 وزن رده بزرگسالان برگزار شد که با هدف انتخاب نفرات برتر برای اعزام تیم منتخب مازندران به مسابقات کشوری و انتخابی تیم دنبال شد.

وی با اعلام اینکه حدود 40 فینالیست نیز در این مسابقات برای معرفی نفرات برتر با یکدیگر نبرد داشتند، تصریح کرد: علی مهین‌ترابی سرمربی تیم ملی موی تای و کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران به همراه جعفر احمدی قهرمانی موی تای جهان و کاپیتان تیم ملی و جلال مهدی‌زاده رئیس انجمن موی تای مازندران بر روند رقابت‌ها از نزدیک نظارت داشتند.

به گفته رسولی، آمل در هر دو رده جوانان و بزرگسالان به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های محمودآباد و بهشهر نیز رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/86012/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول