اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولین

400 دانش‌‌آموز بیجاری عازم سرزمین‌های نور شدند

خبرگزاری فارس: 400 دانش‌آموز پسر بیجاری با حضور جمعی از مسئولین در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

400 دانش‌‌آموز بیجاری عازم سرزمین‌های نور شدند

 عربی جانشین فرمانده سپاه پاسداران بیجار در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار گفت: این اردو به مدت 3 روز با هدف آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان جان بر کف و شهدا و الگو قرار دادن شیوه رفتاری و اهداف آن بزرگان در زندگی خویش به این مناطق اعزام شدند.

جانشین فروانده سپاه بیجار خاطرنشان کرد: تقویت روحیه معنوی و گسترش هنجارها، ارتقای سطح آگاهی تاریخی و فرهنگی و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا دیگر اهداف اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی است.

وی زنده نگه داشته شدن الگوهای ایثار و شهادت را از ملزومات کنونی جامعه اسلامی عنوان و تصریح کرد: در شرایطی که استکبار جهانی جنگی تمام عیار را علیه مقدسات آغاز کرده است، تقویت روحیه بسیجی و اخلاص و ایثار بیش از هر دوران دیگری نمایان می‌شود که این مهم در راهیان نور تبلور می‌یابد.

عربی در پایان افزود: کاروان‌ راهیان نور، پیام‌رسانان و انتقال‌‌دهندگان واقعی ارزش‌‌های هشت سال دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده انقلاب هستند.

انتهای پیام/79015/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول